2009年12月30日星期三

辣魷魚

        早前 Lily 去完旅行返嚟,入嚟學琴時就帶咗份手信俾我,係即食辣魷魚。單睇個包裝,你哋估唔估到佢去完邊度旅行返嚟呢?



        係台灣?新加坡?大馬?大陸?通通都唔係,係泰國至真!!佢去咗華欣玩呀!當佢拎俾我睇時,我第一個反應就係問佢:「乜妳唔係去泰國咩?」佢就話:「係呀!你見到個包裝以為我又去咗台灣呀?」


        無錯,我真係以為呢份係台灣手信,因為無諗過泰國果 packing 會係咁囉!不過原來佢話俾我聽泰國好出名 o架!


4 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆01/01/2010 17:58:00]         Happy New Year!!         祝妳一家新年快樂呀!

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆01/01/2010 17:54:00]        Happy New Year!!

    回覆刪除
  3. 林真香係泰國產架,你喺我屋企冇食過都應該見過啦 !
    [版主回覆01/01/2010 17:56:00]        係!?真係無留意到喎,我剩係見到阿婆腰果餅咋喎!

    回覆刪除
  4. 其實有好多間林真香,都唔知邊間係「正貨」,機場淨係賣「合記」,我地估「合記」應該係老行尊O卦. 係呀,早幾日食左美心個「天使」戚風...內裡好鬆軟,研究一下佢個糕,一層層好均勻,無咩氣泡位....但附送O既焦糖真係好鬼甜....唔加好過加.
    [版主回覆01/11/2010 13:26:00]        嘩,稀客都出現喎!         我真係勁孤陋寡聞,完全唔知有呢個牌子。         我上次整果個 班蘭蛋糕 時,都有自己整埋脆焦糖,但係 唔會太甜,仲無果陣 "燒衣味",連嘉敏都話好食過美心。

    回覆刪除