2009年12月15日星期二

Le creuset grill pan

        噚日居然會收到份大禮,無錯,真係一份大禮嚟 o架,無論係 size、重量、價值,抑或係心意,都非常之大,所以我好開心,好鍾意呢! 講緊嘅咪就係「Le creuset」個 grill pan 囉!係好友 Louisa 送俾我 o架



        真係諗都諗過自己都會擁有一個 Le creuset 嘅煲或者 pan,因為價錢唔平嘛!但最重要都仲係佢嘅 "重量級"!我成日都同 Louisa、Rachel 講笑,如果我用個 LC 煲嚟煮嘢,煮完之後,根本都無力將煲餸拎出去飯廳,哈哈!!  


        其實好早之前都已經見過呢隻牌子product,不過果陣孤陋寡聞,唔識貨。


        記得以前仲係黃埔教琴時,我間中就會叫媽咪同老豆出嚟等我放工,之後就黃埔啲商場行街同食 dinner。當時我哋好多時都會去果間超大型嘅「百佳」睇嘢,因為果間分店其實即係相等於依家嘅「Taste( 果陣時仲未有呢個品牌 o架 ),有好多特別貨品賣。好記得有次媽咪專登叫我行過去個 counter 度睇啲煲,我話有咩特別,顏色鮮豔?佢就叫我試吓拎起個煲,我心諗,唔通個煲係超輕!?點知,當我準備一拎起時 ……… 哈哈,唔駛講都知我個反應係點啦!!當時我就同媽咪講,都唔知做乜鬼整到個煲咁重,邊有人買 o架!點知,到近呢兩年因為開始寫 blog 同睇其他 blogger blog,先發覺佢嘅好處,先知到自己當年有眼不識泰山!


        之前 Louisa 去法國旅行時,其實我都已經搭佢幫我買呢隻迷你版 grill pan,但係當時搵唔到,連之前「Le creuset」開倉都無,我就諗住反正唔係趕用,慢慢等到有啦!點知 Louisa 之前「Citysuper」見到佢又做 promotion,仲要係有呢隻迷你版,見到個 promotor 用佢嚟煎緊 4 隻雞翼,佢心諗個 pan 可以煎到 4 隻雞翼,咪啱好夠我同我老豆一餐飯!所以就決定買嚟送俾我。Louisa,真係多謝妳呀!!



呢隻漸變酒紅色好靚,好陶醉!


 



        我第一件 "製成品" 幾時面世?快喇、快喇,下星期一就會亮相喇!因為我叫阿馳同阿瑩果日返嚟做冬,Louisa 知道我果日就可以將呢隻 pan 大派用場,所以就專登提早送呢份聖誕禮物俾我囉!到時希望我 "製成品" 唔會失禮個 pan 同浪費Louisa 番心意啦,嘻嘻!


5 則留言:

  1. 真係羨慕死人喇...有人送! 等睇你啲好餸呀吓...... 個 cookie 譜我加咗上去喇!
    [版主回覆12/16/2009 17:48:00]        妳駛乜羨慕我呀,妳都有妳個 honey 買 咗幾個 LC 俾妳啦!仲話要換哂屋企 啲舊煲 o添!我記得妳仲讚妳老公好可愛!!  我羨慕都 嚟唔切呀!         係呀,我睇 咗個 recipe 喇! Thank you very much!         不過用 cup 嚟 量麵粉同牛油好似好唔準咁,麵粉 pack 得實同鬆都唔同 咗重量喎!牛油就更加唔知點量出一杯 o添!

    回覆刪除
  2. 記得開鍋,可參
    http://blog.yam.com/tzui/article/15445820
    http://blog.yam.com/jplaying/article/17357774
    [版主回覆12/16/2009 18:00:00]        好多謝 seven 你 嘅分享, 啲次料好有用呀!         Thanks so much!

    回覆刪除
  3. oh...你朋友超nice!!!
    [版主回覆12/18/2009 17:18:00]        係呀,佢真係勁好好好好好好好 ……… 人呀!仲好老友 o添!

    回覆刪除
  4. 又真係好令人羨慕呀, 我剛在藍色大門PARTY都收到我的第1件LC
    [版主回覆12/18/2009 17:16:00]        咁真係要恭喜哂妳呀!

    回覆刪除
  5. Keith English Cottage2009年12月18日 下午1:49

    哇!!!!!!!!羨慕死人!
    [版主回覆12/18/2009 17:15:00]        你都有 friend 送你 Crabtree & Evelyn 喎,我都羨慕你呀!

    回覆刪除