2009年12月30日星期三

英式烤餅 Scone

        一直擺喺個 "To Do List" 入面好耐scone,今日卒之整到啦!今次整呢個 scone,都可謂配合哂天時、地利、人和。

        

        今日係農曆十五,所以一早起身梳洗好就去抹乾淨佛壇,然後做早課,之後就落街買餸。買完餸返嚟,一開手提,就收到一個 message,原來係我老豆留言俾我,話今晚唔返嚟食。佢又唔早響喎,大佬呀,天氣咁凍,早講就唔落街買餸啦嘛!! 因為咁,所以又唔駛煲湯,又唔駛整定預備夜晚果餐,變得好得閒,於是又 "犯賤" 搵嚟攪。


        見今日天氣仲係咁凍,最好就係整 scone,因為唔駛怕啲牛油溶嘛!於是就上網睇睇個食譜,睇吓駛唔駛用蛋,如果要用的話,咁就要放棄喇,因為我食齋日係唔食蛋嘅,點知真係唔駛用蛋喎!咁就即刻開工喇。到量料時,發覺用剩嚿牛油又 fit 哂個食譜,無多無少,啱好就係 50 克!!


        天氣夠凍、食譜又唔駛用蛋、剩番嚿牛油又啱好夠用、老豆唔返嚟食又有大把時間,咁多樣嘢都夾啱哂,想唔整都搵唔到藉口啦!



一路焗緊嘅時候已經聞到好香,出爐後又焗到好靚嘅金黃色!


 


材料:
牛油              50 克
低筋麵粉      140 克
泡打粉          1 1/2茶匙
鹽                  少許
奶                  56 克

以上材料份量可做大 size 烤餅 3 個或細 size 烤餅 6個。


食譜參考RTHK「美味 DIY」提子士乾



- 先將麵粉同泡打粉量好,然後連同鹽一齊倒入不銹鋼兜內拌勻。



- 牛油放於麵粉上切成細粒,將表面先撲滿麵粉。


 



- 之後用手指頭將麵粉同牛油 "捽" 勻成麵包糠狀嘅碎粉粒。




帶住手套整就會乾淨好多,唔駛攪到成手油!


 


- 之後喺牛油粉粒堆中撥開一個窿並倒入奶,用手拌勻成一個軟粉糰。


- 先枱面灑上麵粉,然後將軟粉糰移到枱面上。


- 用擀麵棍將粉糰開約 2 cm 厚,跟住用 scone 模 "吸" 出麵糰,放上已鋪不黏紙
  嘅焗盤上



因為我個 scone 模借咗俾 Louisa 用,所以我就咁將個麵糰切開
4 份算數。
 


 


- 喺麵糰表面掃上奶,然後放入已預熱至 200°C 嘅焗爐內焗 15 分鐘。


 



- 出爐之後就將 scone 放上放涼架上攤凍。


 



新鮮出爐,熱辣辣兼香噴噴 scone ,梗係第一時間俾媽咪先啦!


 



搽上無花果醬 scone,再配一杯淡淡清香嘅洋甘菊花茶,就係
一個典型嘅英式下午茶。



        第一次整 scone 都算幾成功呀,好鬆脆,但內裡最中心部份就有少少軟心,唔知係未焗夠透心定係個粉糰有少少搓過龍呢!?不過,食第一啖時就即刻發覺出事喇,唔記得落鹽呀!!所以個餅好淡、好寡!! 好彩加埋果醬一齊食就唔覺。呢樽無花果醬係 Louisa 送俾我 o架,因為好少見到有得賣,所以佢送咗俾我咁耐都唔捨得食。果醬本身因為無額外加糖,所以味道好清甜,好好味。


        原來整 scone 都幾容易,由開始洗用具到焗好出爐,都只不過係用咗約個半鐘頭,暫時講,係繼麻糬波波之後,最簡單易做嘅烘焗點心。



Notes:
- 可直接用 140 克自發粉嚟代替低筋麵粉、泡打粉同鹽。

- 整個過程最好盡可能只用手指頭接觸牛油粉糰,避免用手掌接觸,因為掌心體
  溫會容易令牛油軟化,甚至溶化,做出scone 就會唔夠鬆化,所以最好就
  係天氣清涼時整。


- 除咗用果醬伴食之外,傳統英國人都會用鮮忌廉伴食。


- 記得之前唔知係邊度睇過,話 scone 粉糰最好就咁切件,唔好用模 "吸" 出嚟,
  因為 "吸" 完模之後剩低嘅麵糰要再搓過先再 "吸" 模,咁樣就會令到麵糰搓得
  太多
而變得結實,焗出scone 就會變得死死實。


1 則留言:

  1. Keith English Cottage2009年12月31日 下午1:46

    Scone我最【拿手】,暫時出面賣的都沒我的好吃。
    [版主回覆01/01/2010 23:18:00]        真係?咁幾時整個俾我食,試 吓你手勢呢?         你係用自家食譜定係人 哋 嘅食譜呀?

    回覆刪除