2009年12月9日星期三

全麥朱古力香蕉鬆餅 Whole Wheat Banana Chocolate chips Muffin

        我依家都習慣咗去超市買果pack 起嘅熟香蕉,一來平啲,但最重要係唔駛嘥時間等佢 "偶" 熟,方便好多。


        今次買到嘅香蕉雖然都係一樣 pack 好哂,但就唔係真係太熟,而且有幾隻仲好生,仲係青色 o架!所以我諗住都有排擺啦,點知一下子幾隻一次過全部起哂梅花點,大佬,點食得切呀!!所以就諗住要嚟整嘢囉。見次次啲香蕉都係要嚟整蛋糕、鬆餅,所以今次唔想再整蛋糕喇,本來諗住試吓整 banana brownie 嘅,點知個食譜都只係用到一隻蕉多啲咁大把,根本消唔哂 4 隻蕉咁多。突然間俾我諗番起呢世仔第一次開爐整果個香蕉朱古力 muffin,於是睇番食譜,哈,啱好用足 4 隻蕉喎,good!! 


        所以就決定再整呢個 muffin,不過今次就加多全麥粉落去整,變一變口味! 



材料:
香蕉                       4 隻
牛油溶液               2 / 3 杯
雞蛋                       1 隻
低筋麵粉               150克
全麥粉                    50克
泡打粉                    1湯匙
糖                            60克
鹽                            少許
入爐朱古力粒        1 / 2杯

以上材料份量可做大 size muffin 6個。



- 先將所有粉類過篩 3 次備用。


- 香蕉放入攪拌兜內,用叉壓爛成香蕉蓉。


- 加入雞蛋及牛油溶液,用打蛋器攪拌均勻。


- 之後分次加入鹽同糖拌勻。


- 將粉類分多次篩入,用打蛋器拌至無粉粒為止。


- 最後拌入朱古力粒。


- 將麵糊倒入模內,放入已預熱至 200°C 嘅焗爐內焗約 25 - 30 分鐘至熟。


 



muffin 焗好喇!好濃香蕉味呀!


 



        今日第一次用個矽膠模嚟焗JUSCO $10 店買 o架,幾抵玩!只需輕輕力一 "頂",個鬆餅已經自動脫模,好方便,都幾好用喎,仲意想不到咁靚 o添!好,呢個就送俾 Gordon 啦,因為搭佢喺台灣買嘢又唔肯收番錢,話係手信喎!


 



一杯 Ceylon Orange Pekoe Tea、一個 muffin 加粟米麵包,就成
咗我今日tea-lunch 喇!


 




媽咪都同我一樣呢! 




Notes:
- 糖嘅份量要因應香蕉嘅甜度而增減,所以最好之前先試一試味。


- 朱古力粒可根據個人口味而添加,亦可用各種果仁代替。


- 唔鍾意用全麥粉嘅朋友,可以改用全低筋麵粉 200克。


- 記得一見到所有材料完全混合好就要停手,避免麵糊因起筋而唔夠鬆軟。



P.S.  個人好鍾意加咗全麥粉整嘅糕餅,因為比較鍾意食粗嘅質感。但
香蕉份量可以減少 1 隻,因為個鬆餅比較濕,有少少似雪芳蛋糕。


4 則留言:

  1. 下次裝滿啲..升得高啲靚啲嘛......升呢!
    [版主回覆12/12/2009 00:31:00]        我都想裝滿 啲呀,不過次次稍為滿些少, 啲麵糊就會湧哂出 嚟,所以我都唔明點解可以做到磨菇形咁靚!

    回覆刪除
  2. 整得好美呀!!!!裝7分剛剛好. 8分會瀉@@
    [版主回覆12/14/2009 00:01:00]        多謝妳呀!不過比起妳整果 啲 cupcake,我呢 啲仲差好遠呢!

    回覆刪除
  3. 嘩, 你太誇獎我啦
    [版主回覆12/16/2009 22:50:00]        妳有唧埋 icing 喎,梗係靚過我果 啲 多多聲啦! 

    回覆刪除
  4. 哎呀, 就係咩到玩咪變左無一樣尊長lu
    [版主回覆12/18/2009 22:00:00]        咁妳唔好要咁多把刀,專注磨利某幾張刀囉!

    回覆刪除