2010年3月13日星期六

原味蒸蛋糕

        今日 Louise 因為公司突然間有雜誌要做訪問,要開 OT,所以嚟唔到上堂,而 Lily 就因為要陪佢媽咪去覆診,要晏晝先嚟上堂,咁朝早突然變得咁得閒,於是又手痕整嘢食。

        見好耐都無蒸蛋糕,於是就決定蒸個原味蛋糕,貪佢易做又快手,簡簡單單,快快趣趣整好之後就可以同 Lily 上堂。




材料:
雞蛋               
4 隻
低筋麵粉      130 克
吉士粉          20 克
糖                 120 克
泡打粉          1/2 茶匙
菜油              20
毫升

- 先將所有粉類過篩 3 次,之後拌勻混合好。

- 用電動打蛋器將雞蛋略打至起泡,加入糖之後繼續打至發白、濃稠。

- 加入油,拌勻,將粉類分次篩入,用膠刮以切拌法拌勻成麵糊。

- 將麵糊倒入模內,隔水蒸約 15 - 20 分鐘即成。

以上材料份量可做 21cm X 11cm X 6cm 蛋糕一個。

 
蛋糕蒸緊果陣都已經聞到好香蛋味。






        撞鬼囉,做乜今日個蛋糕會有少少韌,真係蒸咁多次都未試過喎!!唔知係因為蒸果陣時掛住洗番啲用具無睇火,蒸過龍,定係今日天氣實在太濕,影響麵粉呢?篩粉果陣都好難篩,篩極都有顆粒,仲黐實哂個篩呀,如果係的話,咁就真係記住潮濕天氣唔好整蛋糕囉!





另外蒸多個細嘅圓形蛋糕俾 Lily 帶返去俾眾老表們。

2 則留言:

  1. 比我会再減 糖呀!
    [版主回覆03/14/2010 23:00:00]        但係我呢次整減 咗 糖之後,個蛋糕甜味已經好淡,淡到好似無乜糖咁喎!

    回覆刪除
  2. 我無菜油, 只得固體菜油, 可唔可以用牛油代替.
    [版主回覆03/31/2010 17:32:00]        我都唔係用菜油 o架,我係用橄欖油。其實用溶牛油應該都無問題,不過牛油味道比較濃,唔係咁夾蒸蛋糕果種清淡口味。

    回覆刪除