2010年3月6日星期六

豆豉鯪魚炒油麥菜

        相信唔少人都會食過豆豉鯪魚炒油麥菜,酒樓食飯都應該有得叫

        我第一次食呢個餸,係好細個果陣啦,應該係讀中學時啩,咁耐真係唔記得啦!果陣時係媽咪煮嘅。平時間唔中都會食炒油麥菜,雖然少食罐頭,但豆豉鯪魚都有食嘅,不過將兩樣嘢擺埋一齊炒,當時真係覺得好怪,唔係好接受到。點知到食果陣又覺得幾 OK 喎,仲幾好食 o添!


        今晚想重溫一次呢個味道,而且見材料同煮法都唔係太覆雜,所以試吓自己煮,不過就未必會煮到媽咪咁好食囉!



材料:
油麥菜
豆豉鯪魚
蒜茸
薑片


調味料:
雞粉
紹酒


- 油麥菜洗乾淨後摘到適當長度;將鯪魚肉切碎,備用。


- 將豆豉鯪魚連適量油放落鑊爆香,灒酒,兜炒一陣就盛起魚肉同豆豉,油留鑊
  內。


- 加入薑片、蒜茸爆香,放入菜炒幾下,加少量水,冚鑊蓋煮至微微軟身。


- 將豆豉鯪魚回鑊,落調味,炒勻即可上碟。



Notes
- 雞粉唔駛落太多,因為豆豉鯪魚本身都已經有味,否則過鹹。


- 油麥菜唔好煮得太腍,保持爽脆先好食。


2 則留言:

  1. 0岩0岩今日想整.......哈哈
    [版主回覆03/07/2010 23:25:00]        咦,咁 啱 嘅!

    回覆刪除
  2. 你聽左廣告, 有雞粉代替鹽 ? 是不是健康D 呢?
    [版主回覆03/08/2010 01:52:00]        哈哈,其實都唔知 o架,不過因為我係用「清然雞粉」,味道比起落鹽無咁鹹之餘,仲多一分鮮味呢!

    回覆刪除