2010年3月20日星期六

自家製蜂蜜

        咪見到個標題就以為我叻到自己整蜂蜜呀!!其實係我老豆個農場 friend 自己親自養蜂,親手打 o架,勁!



        老豆話,呢樽啤酒樽咁大嘅蜂蜜,佢個 friend 賣俾街市人時係每樽 $200 o架!不過仍然有好多人會買,因為知道係自家製造,無任何添加劑,夠哂純正。等到我依家食開果樽蜜糖食哂時就會開呢樽嚟食喇。



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 下次叫老豆幫我買樽啦! 唔該!
    [版主回覆03/22/2010 01:31:00]        哦,好呀!

    回覆刪除
  2. Hi 我都好想買黎試下可以幫我買樽嗎?
    62909688 ! thx!
    [版主回覆03/24/2010 14:31:00]        唔知仲有冇喎,要問過先知!但係點交收呢?或者妳用 "私人回應" 再講啦!

    回覆刪除