2010年3月27日星期六

烹飪課:脆皮燒腩 & 鹵水豬腳仔@煤氣烹飪中心

        今朝一早天都未光就起身,點解咁早?因為要 9:30am 去到銅鑼灣煤氣烹飪中心度上堂呀!今次跟 Annie 學整脆皮燒腩同埋鹵水豬腳仔,除Louisa 之外,仲有佢果 friend,連家姐都一齊嚟上堂,好開心、好熱鬧呀!!



首先做好插針同醃嘅步驟。


 



跟住入爐先焗好個底。


 



翻轉後塊皮上面鋪上粗鹽,之後入爐繼續焗。


 



將表面嘅粗鹽撇走,再插針。


 



再入爐焗至皮脆。


 



Annie 仲教咗我哋幾招秘技去整脆個皮。


 



攪掂,出爐喇!

嚿係 Annie 整嘅,佢斬開哂俾我哋試食。好食過燒臘檔買返
燒肉呀
!不單之皮勁脆,仲唔會好鹹,味道啱好,肉又唔嚡,
勁正囉!


 



嗱,呢嚿就係我整 o架喇,係咪都幾掂咁呢!!同街賣果啲都差唔多呀!


 



將自己整果拎返屋企做餸,食之前再入爐焗番脆佢,Hm …… 一樣咁正!
不過可能因為撇唔乾淨面頭啲鹽,攪到個皮勁鹹!!好彩仲脆卜卜啫。



        不過之後要做清潔就真係想死囉!!好彩廚房可以用到熱水,如果唔係,都唔知點去清洗乾淨個烤盤、烤架同其他用具。



咗實習整燒肉,Annie 仲示範咗個鹵水豬腳仔,一樣咁好味!不但好
入味,仲好爽口 o添!呢個都唔難整,我一定會至少整一次 o架!



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言: