2010年3月20日星期六

柚子芒果馬卡龍 Pomelo & Mango Macaron

        星期二晚 Miss Cheng 打電話俾我,想問我攞個舊同事個電話號碼,可惜我根本無同佢聯絡,俾唔到 Miss,跟住我就順便問佢幾時得閒出嚟,約埋 Winnie 一齊食飯,點知佢話約我星期四喎,但係 Winnie 都仲未好番,所以今次就得我一個單刀赴會。


        上次同 Miss 講好咗,以後每次見面都會整一樣嘢食俾佢,但係呢次約得咁即興,又得咁少時間俾我整嘢,一定要整個簡易快手嘅。突然間諗起上星期Louisa 屋企食過佢細妹喺法國帶番macaron,係用果醬餡代替 butter cream,食落都幾好味,加上之前 Louisa 叫我喺佢屋企自己試整 macaron 時,因天氣太潮濕而做唔到,所以我就想再整多一次,睇吓掂唔掂,如果 OK 就順便送埋俾 Miss 啦!點知真係撞手神,俾我整到裙邊喎,嘩,真係開心死我呀!!!


哋睇,雖然外型樣衰啲,但真係做到有裙邊 o架!



材料:
蛋白                 
1隻
糖                     16 克
他他粉             1/8 茶匙
糖霜                  77 克
杏仁粉              50

榛子粉              少許
柚子芒果醬      適量


以上材料份量可做 10 件杏仁餅。 


食譜由 Ah Sa 提供。


- 先將蛋白、糖同他他粉用打蛋器略為拌勻,之後放入雪櫃內雪 30 分鐘以上。


- 杏仁粉同糖霜過篩 2 次;榛子粉放入焗爐,用 160 °C 焗 3 分鐘至香,備用。


- 蛋白混合物雪櫃度拎番出,之後用電動打蛋器打至八成企身。


- 將杏仁粉同糖霜一齊篩入蛋白霜內,用膠刮混合拌勻,直至混合物表面有光澤。


- 唧袋內放入一個直徑 1 cm 嘅唧咀,然後放入杏仁蛋白霜。


- 喺鋪上入爐防黏嘅焗盤唧出約 3 cm 直徑嘅杏仁蛋白霜,灑上焗香榛子粉後,
  放室溫 30 分鐘,等到蛋白霜表面風乾。


- 風乾後,將杏仁蛋白霜放入已預熱至 140 °C 嘅焗爐內先焗 10 分鐘,之後立即調低
  至 10
0 °C 繼續焗多 5 - 10 分鐘。


- 杏仁餅出爐攤凍後,搽上適量果醬,再合上另一塊杏仁餅即成。
 



本來都諗住唔 post 啲相嚟俾大家睇 o架喇,因為真係唧得勁樣衰囉!
不過唔緊要啦,就當係提供笑料俾大家啦!


 



焗第一盤時,係跟 Louisa 俾我果個食譜嘅爐溫同入爐時間嚟焗,
但係就全軍覆沒,全部
燶哂!因為我個焗爐個爐火係
比較熱,不過都有裙邊呀!


 



第二盤唧得好少少,始終都係因為蛋白打得唔夠挺,太瀉身喇,
所以好難控制,呢頭唧落去,果頭就已經開始瀉喇!


 



而呢盤就跟 Rachel 本《為您做甜品》個爐火同時間嚟焗,即刻掂哂!


 



        好彩最終出嚟效果都唔太差!Louisa 呢個食譜真係好得,好多 blog 友都要整好多次先至成功整到,但我整一次都算叫做 OK 呀,如果你哋有 click Ah Sa 條 link 嚟睇,你哋就會見到佢已經整過幾次,次次都好成功,仲整得好靚 o添!


 



兩件 macaron 加一細樽柚子芒果醬,就係今次送俾 Miss 嘅伴手禮。



Notes:
- 可用任何自己鍾意果醬整,不過小弟強烈建議最好用味道較酸果醬,可以平
  衡一下杏仁餅甜度。


- 雖然糖嘅用量比較多,做出嘅成品味道亦比較甜,但絕對唔可以隨便減少用糖
  份量,因為糖份多寡會直接影響馬卡龍焗出裙邊。


- 於室溫風乾時,一定要乾到完全唔黏手先至可以入爐焗。


 

你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


4 則留言:

  1. 喂, 你一係就蛋白打得唔夠起,一係就撈得太耐,赦晒啦 !
    [版主回覆03/22/2010 01:34:00]        應該係打唔夠呀,因為上次 喺妳屋企整時,打得太企身,攪到個肚臍瀉唔走,所以今冷咪唔敢打咁起囉,點知又打唔夠,激死!

    回覆刪除
  2. 我未做過macaron, 因為聽說好難做得好.   多謝你分享食譜.  等我有時間時都試做吓. 
    [版主回覆03/26/2010 17:23:00]        話難唔難,但就真係唔易囉,真係要多多練習 o架!嚴格上 嚟講,我都呢次都係失敗 o架!

    回覆刪除
  3. 請問咩係他他粉?
    [版主回覆02/05/2013 01:19:50]即係 cream of tartar,加入蛋白後可以令打起嘅蛋白霜更加穩定、持久,可以用數滴檸檬汁或白醋代替。

    回覆刪除
  4. thx
    [版主回覆02/11/2013 20:03:14]唔使客氣,大家分享交流嘛!

    回覆刪除