2009年8月25日星期二

水蜜桃食後感

        報告、報告,小弟已經食咗兩個加州水蜜桃喇!哈哈,果然俾 Frankie 估中,真係打咗針喎!!


        點解咁講,事緣上次食過 Louisa 個日本水蜜桃無乜味道,我就同佢哋講,咁我對我果幾個水蜜桃都無乜期望喇,Louisa 話未必,可能甜呢,跟住 Frankie 就話,係呀,可能打咗針,咁咪甜囉!所以我咪咁講囉,死未!



除咗甜之外,黃桃就比較香同腍身。


 



而白桃就無咁香甜,但係就勁爽脆,唔知係咪其實未夠熟,要再
熟啲先食得呢!




        我懷疑水蜜桃係含好豐富嘅鐵質,呢頭批緊皮,果頭就即刻變啡色,仲快過蘋果、雪梨同香蕉呀!


        有機會見到減價就再 encore!報告完畢。


 

沒有留言:

發佈留言