2009年8月27日星期四

雙果煲螺頭

        一向以來,煲湯都係我弱項,雖然話就話將所有材料放哂落煲就攪掂,但係我就唔係好識得去配搭食材煲湯,又或者中藥材嘅運用,所以好多時都只係煲番以前飲過媽咪煲嘅湯,如果唔係就要去參考食譜書啦!

        之前睇過方太一本專教煲湯嘅食譜,見到有個湯好特別,用水果煲螺頭。平時聽到煲螺頭湯都係會用啲比較傳統嘅中藥材,好少聽到用水果煲,所以今日就試吓參考呢個食譜煲螺頭湯。




材料:
急凍螺頭
蘋果
雪梨
豬腱
南杏
北杏
蜜棗
陳皮
薑片


食譜參考自方太《輕鬆煲靚湯》。




- 螺頭解凍後先切去內臟,洗乾淨;煲滾水,放薑片,將螺頭放入汆水,盛起用水
  沖洗,備用。


- 豬腱洗乾淨,汆水後用水沖洗。


- 蘋果、雪梨去皮,切開 4 份後去蒂、去核,待用。


- 南、北杏同蜜棗用水浸十零分鐘,略沖水;陳皮用熱水浸軟後,去瓤、洗淨。


- 將所有材料全部凍水落煲,大火煲滾後,轉中小火繼續煲 20 分鐘,之後轉大火
  煲多 1分鐘,就放回真空煲內。


- 飲用前,將湯煲番滾之後再煲多 20 分鐘,加鹽調味就可以。



Notes:
- 若螺頭表面有黑色物質,可用
牙刷刷去洗淨。


- 因大部份食材嘅甜味都只會溶喺凍水內,所以最好凍水落料。


1 則留言:

  1. 我就比較鈡意乾身嘅响螺嚟煲.....和味好多架!
    [版主回覆08/29/2009 00:07:00]         咁乾貨一定和味過新鮮或冰鮮貨色,冬菇就係一個好例子。不過買乾響螺應該貴好多,功夫亦多 啲 !

    回覆刪除