2009年8月10日星期一

冬瓜粒番茄魚湯米線

        天氣咁熱,真係無乜胃口食飯,所以今晚煮咗魚湯米線,濕濕哋,容易入口之餘,番茄酸酸哋嘅味道,可以引起食慾。



材料:
米線
番茄
冬瓜
紅衫魚
蔥花
薑片


- 先煲滾水,落少少鹽,將米線煮腍,之後過冷河,瀝乾水備用。


- 紅衫魚刮淨鱗、洗乾淨後瀝乾水,待用。


- 燒熱油鑊,爆香薑片,之後將魚落鑊,煎到兩面金黃色後,就可以加水煮湯。


- 冬瓜去皮、去瓤,切粗粒。


- 番茄洗淨,去蒂後切件。


- 當魚湯煲至奶白色時,先加入冬瓜粒,煲至腍身。


- 待冬瓜煲腍後,就可以落埋番茄一齊煲。


- 當番茄都煲出味後,加鹽調味,跟住就將米線加入,再煲番滾就可以熄火,食時
  可以灑上蔥花。



        最初構思呢個魚湯時,都係抱住實驗心態,因為從來都未試過用番茄煲冬瓜,但出到嚟個效果又幾好喎,加埋魚湯一齊都好夾,好清甜。其實我今晚係唔記得咗落鹽調味 o架! 但係出奇地鮮味,唔講都真係完全唔知無落度鹽,一啲都唔覺 "寡",可能係紅衫魚始終係海魚,有一定鹹味,再加上今日買到果兩條魚非常新鮮,眼仔碌碌,好晶瑩剔透,所以啖湯都特別鮮味啩!



P.S.  平日去街市買魚時,幾乎檔檔都一定有紅衫賣,仲梗會有 $10 份果隻,但唔知點解今日啲紅衫好似失哂蹤,檔檔都無一份一份果隻賣,就算係 "段秤" 果種都鬼死咁細條,我又唔係蒸嚟食,無理由走去買"段秤" 嘅貴紅衫嚟滾湯 o架!不過好彩喺街市兜咗幾個圈後,突然有檔無端端拎咗兩條出嚟賣,勁新鮮,又大條,都只係賣 $15 份咋,我見到當然買到買唔切啦!唔知係咪因為休魚期呢?


          喺呢度都想請教各位 blogger,其實除咗紅衫,仲有無其他平、靚、正嘅魚可以用嚟滾湯 o架?我淨係識得用紅衫,如果有朝一日我要滾魚湯,但成個街市都無紅衫的話,咁我都可以有其他選擇嘛,唔通真係無得賣就 "企喺度" 咩!


3 則留言:

  1. Keith English Cottage2009年8月11日 上午2:25

    the pic make me hungry!
    [版主回覆08/11/2009 02:40:00]        咁你記得買定個 A1 合桃裸麥包先好睇 blog 呀,一見到有美食就咬啖包定住!尤其係 Rachel 個 blog 呀!

    回覆刪除
  2. 你好呀! 好想試下跟你整! ^^
    [版主回覆08/12/2009 17:18:00]        Hello bb_susan!         妳都試 吓整啦,好易整咋嘛?

    回覆刪除
  3. 嘩, 呢個係夏日佳品呀! 都係中國嘢o岩食!
    [版主回覆08/15/2009 15:23:00]         係喇,天氣熱食佢開心好多!         你係歐洲真係好似無啖好食咁 噃!

    回覆刪除