2009年8月5日星期三

Gourmet Party @ Louisa's Home I


        噚日我哋成班人喺 Louisa屋企一齊開 party、整嘢食,除咗我同 Louisa 一家四口之外,仲有 WinnieLi Kien Danny


        同 ArthurLouisa 上完堂之後,食咗兩盒刺身做 lunch 之後就開始郁手整嘢,準備晚餐,估唔到一做就做到夜晚 9 點幾,未停過手,都幾攰呀,好彩有 Winnie 幫手咋,唔係就死得囉!真係好佩服 Louisa 一個人都可以做到咁多嘢,唔駛人幫,佢仲話唔覺好辛苦 o添,強呀!  





呢個係我喺屋企整好拎過去嘅柚子雪芳蛋糕,專登整俾 Louisa 試味





 Louisa 見到我整咗個雪芳蛋糕咁靚,佢又心郁郁想整番個,於是就整咗呢個班蘭雪芳蛋糕。有冇覺得個形狀怪怪哋咁呢?因為焗果陣發得太勁囉,你哋睇吓下面張相就知喇!



嘩,發到咁勁嘅,簡真係個原子彈磨菇雲咁呀!唔通用貝印 (KAI) 模係唔同啲!





倒扣攤凍之後就好好多喇,收縮咗唔少。






所以個形狀咪變成咁樣囉!






呢個係個雪芳模裝唔哂啲麵糊,另外用個長模裝住嚟焗。





顏色一樣咁靚,食落有香濃椰汁味同班蘭味。



        好啦,跟住到戲肉,即係夜晚果餐喇!



我同  Winnie 一齊整嘅香橙甘荀湯。清清哋,加上香濃橙味,正!





主角出場喇,就係 Louisa 海鮮意大利飯。原本佢係諗住整西班牙炒飯 (Paella) 嘅,不過因為用太多料,好麻煩,所以咪簡化成煮 risotto 囉!不過一樣咁好味,啲飯索哂啲海鮮嘅鮮甜味,好好食。




 Louisa 喺廚房洗洗吓蝦時,專登走出叫 Winnie 影低呢隻巨型大蝦。
 



Louisa 整嘅雞柳串燒。




呢個係我點餸,由 Louisa 煮嘅青咖喱雜菜,啲豆角係我老豆個朋友自己種嘅。





繼續係 Louisa 整嘅,聰明嘅你,一睇啲紋就知道係點整啦!咪就係用 Le creuset grill pan 豬煎扒囉!豬扒好鮮味,好嫩、好 juicy,唔知係咪真係用 Le creuset grill pan 煎出嘅豬扒特別好食呢!





又係我同 Winnie 一齊整嘅麥皮雞翼。本來係烤到好脆 o架,不過影得相嚟攪到腍番哂,真係可惜!





要令呢餐飯食得開心又完滿,又點少得好食 dessert 呢!呢個 Gâteau classique au chocolat 係我同 Winnie 夾手夾腳一齊整嘅,不過做唔到裂面、收腰,唯有放多啲色彩鮮豔水果上去轉移視線喇!





比起上次整俾 Arthur 做 birthday cake 果個蛋糕,今次呢個啲朱古力味香濃好多,因為今次可可粉同朱克力我都係用 Valrhona,而且仲用咗 72% 朱古力整 o添!




當然唔少得 Louisa 個班蘭戚風啦!




        今餐食得豐富又開心,最重要係自己有份整,唔係好似平時咁喺度等食。鍾意整嘢食嘅人,有份參與製作係開心好多 o架!所以我都同 Louisa 講,我哋得閒就攪吓呢類 party,除咗有餐食,仲可以加快縮短我哋個 " To Do List " o添,真係一舉兩得呀!


9 則留言:

  1. 你地走咗之後,我開始覺得好攰喇,不過,好開心呀,因為可以識到Winnie,真係有d唔好意思,要佢咁遠出到黎, 下次有機會請佢出去食餐好d架啦 ! 
    [版主回覆08/06/2009 11:49:00]        咁係咪 "睇" 者有份先?而且我係 blog 主喎,哈哈!         我都 攰到想死呀,第二朝 瞓到成十一點幾十二點先起身,好彩個學生無 嚟上堂,如果唔係,我就要七點幾起身呀!雖然 瞓晏 咗,不過星期二果日一樣又朝做到晚,遲 啲有時間 post 番出 嚟俾妳 哋睇 吓就知咩一回事。

    回覆刪除
  2. 回到家後真的覺得累啦 ,我都好開心可以識到你啊 Louisa. 不過 應該係我o地唔好意思  打擾o左你o地成日 仲要你出錢出力  收拾殘局  我o地食完就走人  不過 今次的食物 真係煮得幾好味 尤其係個豬扒  好鮮味
    [版主回覆08/06/2009 11:54:00]        收拾殘局果個應該係 Jovi至真!         不過有份幫手整 嘢 嘅 人都應該覺得好 攰,我同妳都叫做出錢出力,只不過唔夠 Louisa 多 啫, 所以我同妳都唔算係食完就拍拍 "籮柚" 走人個兩個囉!

    回覆刪除
  3. 點會冇你份呀 ? !
    [版主回覆08/06/2009 12:09:00]        我驚妳 哋成班 lady 無我呢個 "佬" 份嘛!

    回覆刪除
  4. 我不嬲都當咗你係我既好姊妹架喎, 呵呵 ^0^
    [版主回覆08/06/2009 12:22:00]        咁就 啱啦,去邊都要預埋我呀!

    回覆刪除
  5. 我回來了!
    如果歐洲有呢d嘢吃, 就太好了......
    [版主回覆08/07/2009 22:29:00]        喂,返 嚟 啦!好唔好玩呀?         乜你食唔慣果邊 啲 嘢食咩?

    回覆刪除
  6. 喂呀,尋日 citysuper private sales 呀,所有貨品8拆呀,個雪芳模都有8拆呀!!!
    [版主回覆08/07/2009 22:32:00]        唔係呀嘩,咁慘!?         咁個 "cheap芳" 蛋糕咪變 咗整 240 次已經回本?

    回覆刪除
  7. 好羨慕可以同班朋友一齊整下野食傾下計, 如果叫我參加, 我實在唔知有咩菜式可以見得人.
    [版主回覆08/13/2009 00:13:00]        係呀,真係好開心 o架!         其實如果有朋友邀請妳參加,妳都唔駛擔心唔識整 嘢食,只要跟食譜試做就 OK 啦,最主要都係 enjoy 同班朋友一齊 啫 !         其實之前我一向都唔駛做廚房 嘢 o架,不過依家迫住馬死落地行,咁慢慢學 吓 ,睇 吓人 哋個 blog,多做 "實驗" 咁就無問題 o架啦!我都仲有大把 嘢要學 o架,大家一齊努力啦!

    回覆刪除
  8. Simply Love Homemade Dessert2009年11月3日 下午2:44

    個班蘭蛋糕好靚啊~~其實我未食過..唔知係咩味道..
    [版主回覆11/04/2009 13:18:00]        果種味道好特別,好清香 o架!妳有冇食過一 啲 青綠色 嘅東南亞糕點呀,果隻味就係班蘭喇!

    回覆刪除
  9. Simply Love Homemade Dessert2009年11月4日 下午3:26

    哦..係咪好似泰國O個D榔汁膏?
    [版主回覆11/04/2009 17:28:00]        妳有無食過呢個 班蘭椰汁糕 ?

    回覆刪除