2009年8月7日星期五

時間真係可以沖淡一切!?

        前日瞓醒覺前,我發咗一個夢 …………


        我條街度慢慢踱步,一路行,一路搵緊我老豆,後尾見到表姐 Flora,我就問佢有冇見過我老豆,佢無出聲,跟住就指咗一個方向,於是我就跟住果個方向慢慢行,繼續搵我老豆。

        行到咁上下,又再次遇到 Flora,今次唔係我問佢嘢,而係佢向我揮手,示意我行過去佢果邊。當我差唔多行到去佢身邊時,佢突然指向另一方向,於是我就下意識咁即刻望過去,見到果邊有條長龍喺度等緊車,心諗,表姐梗係想話俾我聽,我老豆喺度排隊等緊車,於是我就一步一步慢慢行過去搵佢。越行越近條人龍時,我就越嚟越清楚睇到果啲人嘅樣,仲發現原來有個女人坐咗喺個龍頭度,個心仲喺度諗,點解佢咁正,可以坐喺度等車嘅!話口未完,原來果個女人係媽咪嚟 o架!!我當然即刻一枝箭咁撲過去啦!跑到去佢身邊之後,心情非常非常之激動,乜嘢都無講就即刻跪咗喺地下,伏咗喺媽咪個膝頭上面係咁喊、係咁喊,喊得好厲害,一句嘢都無講過,但係果啲喊聲已經充份話到俾佢聽,我係幾咁掛住佢,而媽咪亦好似 sense到我嘅感覺咁,即刻放咗隻手喺我膊頭上面,輕輕咁喺我膊頭上面掃吓掃吓,佢呢個動作,令到我更加激動,更覺可憐,越喊越大聲,越喊越厲害,就係咁樣,我就喊醒咗喇!

        當個人醒咗之後,發覺眼尾真係有眼淚,而自己亦怪責自己,呢兩年嚟其實都好少夢到媽咪,就算夢到都只係普通生活片段,從無傾過心事,表達自己對佢嘅思念,點解呢次唔好好把握機會,淨係識得喺度喊呢?卒之一句說話都無講過就醒咗!反正都唔係完全醒哂,於是我就不斷叫自己快啲瞓番,希望能夠延續到個夢,再次見番媽咪,咁就可以同佢傾偈。


        果然,真係好連戲,俾我見番哂正話嘅情景,我一樣都係伏喺度喊,不過今次唔再係伏喺媽咪個膝頭度喊,而係伏喺自己個枕頭度狂喊,因為其實根本已經瞓唔番,只係自己情緒亦未平伏到,不受控咁狂喊,仲喊到不斷抽搐,真係唔知點解會咁樣!除咗媽咪啱啱離開我果段日子會成日喊之外,近排已經好少喊得咁犀利,仲以為時間真係可以將唔開心嘅記憶慢慢沖淡 o添,但原來係唔會囉!個心仲係好難受。真係唔係講笑,如果唔係因為有信仰支持自己,我諗我好大機會已經唔喺度!


        瞓醒起身梳洗之後,就如常落街買餸。其實當時仲係落緊細雨嘅,不過我就刻意唔帶遮,一心要行我想行嘅 "避雨路"。媽咪以前曾經教過我:「嗱,如果突然間落雨而你又無帶遮的話,就記得行我依家帶你行呢條路喇,一路都有簷蓬擋雨 o架!只係要過馬路時,或者簷蓬與簷蓬之間要淋少少雨啫!」當我一路行緊呢條 "避雨路" 時,感覺就好似媽咪一直都陪喺我身邊,繼續帶我行到商場為止。雖然一切都只係我自己想像出嚟,但係我己經覺得好滿足、好安慰,個心舒服咗好多、好多,喺呢一刻,我深深明白到,知足係幾咁可貴,只係行過一條好普通嘅路徑,已經可以咁心滿意足!


        其實我一直都好驚時間真係會將我對媽咪嘅記憶、印象慢慢沖淡,所以喺屋企每個角落,我都會擺放媽咪嘅相喺度,等我可以成日見住佢,以免時間耐咗,連媽咪個樣都唔記得咗。畢竟,學 Li Kien 話齋,能夠記住一個人始終係一件好事。


        究竟,我幾時先至可以見番媽咪呢?成世人都無乜慾望、無乜願望嘅我,睇嚟,呢個就變成咗我呢世人唯一嘅宏願!


        葉師兄教過我,誦完經之後可以補充多句:「求菩薩保祐,願我臨終無障礙。」呢樣對我嚟講真係好重要,當然,自己都要修得到先得!


2 則留言:

  1. 你既心情我真係好明白,我都好希望夢見我阿媽,好可惜真係好小,可能我瞓得唔好,好小發夢掛,不過,你都唔好咁唔開心喇,你媽咪依家喺另外一個地方,好快樂咁生活緊架 !我地總有一日會再見到佢地架啦! 依家我地要做既就係好好咁生活嘛。
    你要幫我考5級樂理架,又要幫ARTHUR考2,5,8級試,重要幫我個女伴奏呢! 重有鬼死咁多TO DO LIST未DO喎,你都唔洗指意咁快去搵AUNT住囉 !老友。
    [版主回覆08/08/2009 02:16:00]        我知,所以呢個就變成 咗係我唯一 嘅願望,但老實講,呢個所謂 嘅願望係一定會實現囉,差在係遲早 嘅事 啫!

    回覆刪除
  2. 時間係用o黎沖淡D唔開心的事  一D美好既 回憶係沖唔淡 亦無咁既必要 你媽媽永遠在我o地心中  相對的 你更加要活得開心   不然  他日有機會夢到關太  你媽會擔心   你的朋友都會擔心啊  喊太多會傷眼呢
    [版主回覆08/09/2009 23:07:00]        Thanks for your concern! 但係呢樣 嘢 真係好難控制,唔係話放低就放低;話睇開就睇開!!

    回覆刪除