2009年8月26日星期三

"垃圾佬" 執餐具!?

        Louisa 最近買啲新餐具,所以有啲舊嘅就要退役喇,佢叫我睇吓有冇啱用,有就拎番屋企,反正都係丟 o架喇!咁我睇過其實全部都好新淨,你話俾人聽係全新都唔黎有懷疑,所以我就好似 Rachel 咁做咗 "垃圾佬",拎咗部份返屋企。 



呢套 Mickey 碗碟係我最鍾意,因為簡而清,仲非常新淨,啱哂我
依家成日要影 "傑作" 掟上 blog 度。


 



呢隻超大湯碗就最啱用嚟做沙律兜。


 



仲有呢個攪拌碗,個底有防滑膠邊,咁就唔怕唔小心推倒啦!


 
        其實仲有幾隻碗碟,不過無乜特別,所以無 post 上嚟俾大家睇。


P.S.  其實 Louisa 同 Winnie 都係 Hello Kitty 嘅 fans,所以當我見到有幾隻 Kitty 碗碟,我就即刻打電話俾 Winnie,問佢要唔要,佢當然會要啦,唔係點叫做超級 "番薯" 呀!所以我已經叫 Frankie 留番俾佢,等佢自己過去拎。


6 則留言:

  1. 可以收留人家的"舊愛", 都係一份福氣嚟架!
    [版主回覆08/28/2009 16:31:00]        係呀,好似 Louisa 啲 咁新淨 嘅 "垃圾" , 我都好樂意做 "垃圾佬" o架,呵呵!

    回覆刪除
  2. hi mickey mouse plate or bowl so cute 牙
    [版主回覆08/28/2009 16:33:00]        係呀,所以點解我好鍾意囉,我覺得有 啲似 "鬼佬青花瓷"。

    回覆刪除
  3. 套 Mickey 唔係好舊啫.........我今次都買咗呀!
    [版主回覆08/29/2009 00:02:00]        其實係勁新囉!         妳果套同我呢款一模一樣?

    回覆刪除
  4. 一模一樣呀!
    [版主回覆08/29/2009 02:37:00]         咁橋?

    回覆刪除
  5. 我就係最貪新忘舊囉。好多野都係見幾次就唔想要架啦。
    [版主回覆09/02/2009 17:45:00]        咁妳貪新忘舊都唔緊要,最重要係每次妳丟 "垃圾" 時,記得通知聲我呢個 "垃圾佬" 一聲呀!  

    回覆刪除
  6. 緊張大師-小女人2012年3月9日 上午10:26

    我勁鐘意米奇呀,超靚,其實仲好新...真係唔介意做垃圾婆
    [版主回覆03/10/2012 20:16:26]咪就係呢個原因囉!

    回覆刪除