2010年5月9日星期日

又係送上康乃馨嘅日子

        話咁快又到母親節,喺呢度照舊同全球華人媽咪講聲:「母親節快樂!」


        對我嚟講,呢個係一個觸動我思緒嘅日子!依家都無乜嘢可以做到喇,唯一可以做嘅,就係給媽咪送上一束康乃馨,希望佢 feel 到我對佢嘅思念同心意啦!



        早幾個星期,老人中心Helen 俾咗幾首廣東歌我揀嚟教,正好有首陳百強嘅《念親恩》,我諗都唔駛諗就揀咗呢首歌嚟教,因為自從媽咪離開咗我之後,我對呢首歌好有感覺。當我派歌紙俾同學時,佢哋即刻話:「係喎,就快到母親節喇喎!」老實講,我真係無諗過呢個問題,純粹係出於自己感覺而揀。跟住我就同佢哋講,其實母親節係搵母親笨,雖然啲仔女話請媽咪飲茶,但係好多時其實係父母先到茶樓搵位,之後佢哋先施施然到,其實只係志在俾錢埋單,未必真係有果個心!講完之後,班同學都好認同,仲話我咁了解呢!


        唉,我都想搵定位請媽咪飲茶呢 …………



P.S.  話口未完,打好呢篇 blog 之後,走入廚房整,即刻聽到 Danny 唱緊《念親恩》,我即刻成個人呆咗咁企喺度聽,唔怪得之老人中心有同學話呢幾日成日都聽到收音機播呢首歌啦!


2 則留言:

  1. 對父母  ,唔好薄養厚葬, 要珍惜眼前 , 要用心........
    樹欲靜 而風不息
    子欲養  而親不在
    [版主回覆05/10/2010 01:27:00]        絕對讚成!

    回覆刪除
  2. very agreed!!! 雖然我媽媽已早年"移民"  但喺她的一切一切永留在我心入面, 亦喺她令我堅強同開心面對人生的源動力。
    [版主回覆05/12/2010 19:01:00]        無錯,媽咪永遠都 喺我 哋個心入面,佢 哋都希望我 哋可以放低、放開,生活得開心 啲,唔想我 哋傷心!

    回覆刪除