2010年5月26日星期三

屯門公園取景

        今日繼續同大家分享星期一果日嘅節目。


        飲完茶,食飽飽之後,我、Gordon 同埋明仔就去影相,原本明仔諗住去黃金海岸影相嘅,不過因為已經太晏,怕去到都已經太陽落山,影唔到靚相,所以後尾哋就揀咗去屯門公園取景。



入到公園,第一個吸引到我嘅景。


 



因為果日天氣都算熱,所以第一時間入咗公園裡面間爬蟲館 "過冷河"。


 



兩隻蜥蜴都帶咗黑白頸巾 o架!


 



真實見到呢隻蜥蜴嘅顏色好鮮豔、好靚呀!


 



哋睇唔睇到呢條石頭蛇個頭喺邊呢?


 



 

龜龜家族。




我覺得好核突嘅蛇頸龜。


 



游緊水嘅海龜。


 



都係一隻顏色勁靚嘅蜥蜴。


 



呢個 video 係明仔拍 o架!


 



白蛇個好姊妹 — 青蛇。


 



Gordon 覺得呢個騎術雕塑好靚。


 




呢個瀑布我勁鍾意,每次嚟到屯門公園,如果又有開到流水的話,
我一定會走過去睇睇,至身其中,瀑布響聲好澎湃、好震撼!


 




小橋下仍然見到瀑布,瀑布流水到人工湖內。


 


 



人工湖嘅另一面。


 



另一個涼亭同小橋。


 



喺公園後面公屋居民真係勁正!如果係私人樓,望住呢個景,
你話要幾錢先可以買到呢個靚景單位呢?


 



我同明仔都捕捉咗好耐先影到呢對 "小情侶",佢哋好天真、好可愛!


 



影完相,離開公園,就入咗去公園對面嘅屯門時代廣場,
喺「貢茶」度買嘢飲,一人一杯,cheers!!
哋估唔估到邊隻手打邊隻手呢?


 


P.S.  有睇開我個 blog blog 友,有無發覺最近我影啲相質素好咗好多呢?因為我個相機壞咗,Winnie 知道之後就俾咗佢部舊機俾我,可能因為解像度稍高,所以相片質素都好好多,所以都要多謝 Winnie,咁我就可以慳番一筆


沒有留言:

發佈留言