2010年5月25日星期二

好友茶聚@新星海鮮酒家

        去完 Li Kien 屋企,我哋一齊去咗碼頭海趣坊間「新星海鮮酒家」飲下午茶,明仔都入埋嚟屯門 join 我哋 o添!



蒸叉燒腸粉


 



上海炒年糕


 



鮮蝦腐皮卷


 



蝦餃


 



呢個唔知咩餃,因為唔係我負責剔點心,所以唔知叫咩名,
不過都唔錯呀!有蝦肉、四季豆等材料。


 



小籠包


 



燒賣


 



酒家招牌流沙包,真係好正 o架!因為其實流沙包喺佢哋首創 o架!


 



脆皮燒腩,皮脆肉瘦,正!


 



芋角 & "菠蘿皮煎糯米" ( 其實又係唔知叫咩名 )


 



明仔點嘅椰皇西米布甸


 



蛋白燉鮮奶


 



食完嘢,BB 都起咗身喇!


 



BB 呢張相幾 "老積 "!


 



大人食完嘢,到 BB 食奶奶喇!


 


        「新星」啲點心幾好食,有一定保證,而且價錢又唔貴,6 個人,每人都只係 $40 ,明仔話未試過飲茶咁平喎!


2 則留言:

  1. "菠蘿皮煎糯米 糍 " 呢個好抵  C 呀....無聽過, 好想先吓呀!
    [版主回覆05/26/2010 19:08:00]        哈,個名其實係我自己作 o架咋!因為我都唔知係咩 嚟。 不過呢個 description 真係好貼切囉!

    回覆刪除
  2. 明仔識去屯門既咩 ,分分鐘會蕩失路要搵差人叔叔家......咁多野食 ,BB既私家拳頭最好味呀.......
    [版主回覆05/26/2010 19:16:00]        佢梗係唔識路啦,名符其實係你口中個隻 "唔係路" 囉!佢打電話俾我,話俾我聽塞緊車,咁我問佢去到邊,見到 啲咩, 佢就話俾我聽見到左邊係山,右邊係海 ,都唔知係邊!話好鬼偏僻,好驚喎,好驚唔知車 咗佢去邊! ! 啲 friend 問佢係咪 諗住入到屯門見到農田、牛、有牛屎味 ………         真係激死人!!

    回覆刪除