2010年5月11日星期二

櫻花綠茶

        明仔之前同個 "衰人" 去日本玩,佢買咗包櫻花綠茶送俾我做手信呀!



佢一拎出嚟時,我真係眼前一亮,好 surprise,如果唔係佢講過俾我聽,
我真係估都估唔到係茶葉,個包裝好靚,好型!


 



好啦,等閒就要沖嚟試吓先!



多謝哂你呀,明仔!


3 則留言:

  1. sogo都有賣昆布梅子茶家 ,都幾好飲, 或者唔加梅子既昆布茶都唔錯既 ,下次去試下啦.......細罐或枝枝分包既........
    [版主回覆05/12/2010 18:40:00]        係?聽見都好吸引喎!不過都唔慌平得去邊啦!

    回覆刪除
  2. 快d開黎飲呀,我覺得茶味幾濃,唔使落咁多茶葉,而且沖好多次都仲好有味~keeke
     
    [版主回覆05/12/2010 18:39:00]        咁正,沖好多次都仲好有茶味?貴 嘢真係寧捨唔同呀!星期五果日我就會試 o架啦!

    回覆刪除
  3. 好平咋.......順便上7樓睇埋模啦 ,大公司質量好好多呢........
    [版主回覆05/12/2010 20:31:00]        又買過,第三個 o架喇 噃 !

    回覆刪除