2010年9月6日星期一

肉絲炒麵

        以前去酒樓飲茶時,老豆同媽咪間中都會叫肉絲炒麵食,但係唔知點解,我對呢個麵都無乜太大興趣,可能因為我一向都唔係好鍾意食香口煎炸嘢,個麵煎脆咗反而唔鍾意而且覺得面頭餸味道又唔係太出啩,覺得平平無奇。


        但係自從見到 P 姐整過呢個肉絲炒麵之後,一來覺得唔係想像中咁難整,二來佢又真係整得好靚、好吸引,攪到我都心郁郁想試吓整,所以今晚就參考佢嘅做法,試吓自己整一次,睇吓掂唔掂先!




材料:
炒麵麵餅
脢頭瘦肉
冬菇
韭黃
銀芽


醃料:


生抽
粟粉


調味料:
清雞湯
紹酒

粟粉


食譜參考自 T&P 肉絲炒麵


- 瘦肉洗乾淨、切絲,用醃料醃好;冬菇洗乾淨、浸軟身後切片,用生抽、糖醃
  好。


- 銀芽略沖洗;韭黃洗淨後切段;麵餅用凍水浸軟鬆開,之後瀝乾水份。


- 燒熱平底鑊,落油,將炒麵放入,用慢火前至金黃同脆身,翻轉後同樣做法,盛
  起。


- 將韭黃同銀芽落鑊,快手炒幾吓,灒酒,盛起備用。


- 跟住爆香冬菇,加入肉絲炒熟,灒酒,盛起。


- 倒入調味料,煮滾後用粟粉水埋芡,之後將銀芽、韭黃、冬菇同肉絲回鑊。


- 兜勻後就可以舀上麵上,完成。



是日晚餐:肉絲炒麵 & 綠豆甜粥。


Notes

- 去麵檔買麵時,個阿姐教我要先大火燒熱個鑊,之後啲油要 "廊" 勻成隻鑊,用
  慢火俾心機慢慢煎香。

- 煎好麵之後,若怕麵會放涼或變腍的話,可將麵放入已預熱焗爐內保溫,或者先
  炒好其餘材料先煎麵,但咁做就要先洗乾淨隻鑊先再煎麵。


- 唔想用清雞湯的話,可用清水加雞粉代替,味道差唔多。


- 炒銀芽同韭黃時一定要用猛火,否則會不斷化水。


- 食嘅時候加少少浙醋或鎮江醋提味,會更加好食。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


4 則留言:

  1. 好詳細呀! 唔該晒。
    [版主回覆09/07/2010 12:37:00]        唔駛客氣,試 吓 整啦!

    回覆刪除
  2. 嘩.......正到無話可說吁!少爺仔見倒啲煎麵实發顛同你清晒佢呀!
    [版主回覆09/07/2010 12:40:00]        有冇咁犀利呀,我都整得唔夠靚,心急得滯,一校大少少火就有 啲煎 燶啦!         少爺仔實鍾意啦!細路仔多數都鍾意食煎炸香口 嘢,係我一個咁怪 啫!

    回覆刪除
  3. 請問用咩麵?
    另外, add我做 "朋友", 咁我日後就唔洗打"驗證碼", 方便留言
    [版主回覆09/07/2010 12:44:00]        我去買開果間麵檔就寫住係豉油皇炒麵囉,個我 諗唔係人人都咁 叫,妳同佢講要 嚟整 炒麵佢應該知。         Add 咗妳啦!

    回覆刪除
  4. 嘩...作死你囉!整乜炒到好似茶樓個d咁呀!勁勁勁.....呀.....
    [版主回覆09/09/2010 02:12:00]         阿玲,妳睇相好似好掂咁咋,實物邊有咁靚呀!

    回覆刪除