2010年9月15日星期三

Winnie 送俾我哋嘅鮮魚

        上星期日放工,搭緊車返屋企時,收到 Winnie 嘅電話,佢話佢阿爸出海打啲魚,所以將部份細條嘅俾我,咁我梗係好歡喜啦,有免費游水海魚食喎!



如果無老人癡呆發作的話,呢一家四口應該叫做「滑仔」,
果然名符其實咁 "滑",仲好鮮甜 o添!


 



呢條係牛鰍,當然梗係要嚟煲湯啦!我今日用雪耳、雪梨、淮山
同茨實嚟煲湯。今晚煲好湯後再同大家一齊分享啦!


3 則留言:

  1. 你就正喇.....有正魚食!
    [版主回覆09/16/2010 01:19:00]        係呀,好少有機會食到新鮮海魚。

    回覆刪除
  2. 細條魚最好就係乾煎...整理乾淨後用鹽醃一陣....等佢收乾水份...煎到脆碌碌..連骨都食埋...
    [版主回覆09/18/2010 23:07:00]        連裡面 啲骨都可以煎到脆卜卜!?我以為淨係魚鰭、魚尾先可以煎 脆咋!

    回覆刪除
  3. 魚..............我致愛呀..............!
    [版主回覆09/18/2010 23:06:00]        妳係魚癡呀,咁真係要試 吓牛 鰍啦!

    回覆刪除