2010年9月15日星期三

香蕉 "茄" 汁

        前幾個星期同 Louisa 個工人 Jovi 傾開偈,佢話原來係菲律賓除咗有普通嘅茄汁外,仲有一種係香蕉 "茄" 汁。吓,香蕉 "茄" 汁!?我問佢係咪成枝黃色 "茄" 汁,佢話唔係,一樣係紅色嘅,咁我問佢香港有無得賣,佢話有,仲話遲啲買枝返嚟俾我見識吓。咁噚日佢就真係買咗返,個款真係同一般茄汁無異喎!



呢枝香蕉 "茄" 汁其實一啲番茄成份都無 o架,純粹係校色。



        噚日我問 Jovi 夜晚會要嚟煮咩餸,點知佢話係專登買俾我嘅,我話點好意思,要俾番錢佢,佢又話唔駛。等我吓用嚟煮咩餸先!


5 則留言:

  1. 佢唔教你用嚟煮乜....送比你都冇用喇!
    [版主回覆09/16/2010 01:40:00]        都係當普通茄汁咁用 o架咋!

    回覆刪除
  2. 我對呢類既調味幾抗拒...太多添加劑..尤其呢類國家製既....冇咩保障...少用為妙....
    [版主回覆09/18/2010 23:12:00]        平時我見到有色素 嘅食物我都唔會買,但係人 哋一番心意,仲要係工人咋 噃, 唔同唔收咩!

    回覆刪除
  3. 香蕉茄汁..........好怪喎!
    [版主回覆09/18/2010 23:13:00]        其實妳佢係香蕉汁咪 OK 囉,反正都無番茄成份!

    回覆刪除
  4. 咩味呀? 好特別喎
    [版主回覆09/18/2010 23:14:00]        我仲未食呀,不過應該係純香蕉味。

    回覆刪除
  5.    咩味呢 ?
    [版主回覆09/18/2010 23:16:00]        應該係香蕉味,無番茄味!

    回覆刪除