2010年9月28日星期二

雜豆長通粉沙律 Macaroni & Mixed Beans Salad

        知道噚晚會好夜先收工返屋企,所以噚日朝早起身時就用真空煲煲定啲紅腰豆同三角豆,準備夜晚返到嚟做沙律,咁就可以快手有得食,點知最後教完 Aaron 之後,Miss Cheng 留我喺佢屋企食飯,費事我咁夜返到屋企先食飯喎,咁我就老實不客氣啦!所以煲落啲豆就留返今日晏晝整沙律做 lunch 囉!




材料:
紅腰豆
三角豆
長通粉
罐頭粟米粒
意大利陳醋沙律汁


- 豆類洗乾淨,用清水浸過夜,之後第二日再過多次水


- 用真空煲內鍋煲滾水,落鹽,放入豆類。


- 煲番滾之後,轉慢火煲多 20分鐘,之後放番入個外鍋度繼續煲至完全腍身。


- 另外再煲滾水,落鹽,放入長通粉,依照包裝袋上說明時間煮熟通粉。


- 通粉瀝乾水後過冷河;罐頭粟米瀝乾水份。


- 將通粉、粟米粒及豆類混合好,再淋上沙律汁,拌勻後即可享用。





Notes
- 長通粉可用不同款式通粉代替。


- 最好事先用凍滾水製成冰粒及冰水作過冷河之用,咁會比較衛生。


- 想方便省時的話,可用罐頭紅腰豆及三角豆,即開即用。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


沒有留言:

發佈留言