2010年9月22日星期三

Kenwood 咖啡機 & Tefal 平底鑊

        八月初嘅時候,我曾經問過大家嘅意見,我啲信用卡積分用嚟換咩禮品好,當時幾個 blog 友都話換咖啡機同平底鑊好啲,所以我都聽大家話,換咗呢兩樣嘢,上星期四已經將佢哋帶咗返嚟喇!



哋睇吓,原來個咖啡機好細個,同個 pan 差唔多大咋!



        初時我仲擔心一次過拎唔到兩樣嘢,要分兩次拎,點知禮品中心個職員話俾我聽,個 size 好細,一定拎到!咁仲好,一來唔駛我走多轉去換領,二來呢個 size 慳位好多,唔駛煩搵地方擺,而且都係得我同老豆兩個用,個壺嘅容量夠哂二人份量啦!


        Winnie,幾時得閒過嚟玩吓部咖啡機呀?


沒有留言:

發佈留言