2010年9月6日星期一

獲邀成為 she.com blogger

        唔經唔覺,原來自己寫 blog 都已經有兩年多,一直以嚟,寫 blog 最主要都係想記錄低自己嘅烹飪學習過程及成品相片,同埋想喺度同一啲志同道合blog 友交流心得。另一方面,就係想藉著呢個 blog 嘅文字去答謝已經離開咗我嘅媽咪


        坦白講,其實每次寫一篇 blog,我都要嘥好多時間,因為我一向打中文字都好慢,而且每張 post 上嘅相我都必定會執到靚,所以對於我嚟講都幾費時同費神,曾經都有諗過放棄


        但係,原來我嘅心機都並唔係白費,睇到訂閱我個 blog blogger 人數不斷增加,而且喺度仲識到好多朋友,大家除咗會分享煮食心得之外,當對方唔開心時,仲會互相關懷、鼓勵,呢種感情就係驅使我繼續寫落去嘅動力。


         最近,小弟更得到人氣女性網站 she.com 嘅邀請,成為佢嘅 "飲食 blogger",同網友們分享我嘅入廚心得。起初我都真係受寵若驚 o架,講真,大把高手喺度,我呢個新丁又真係何得何能呢!不過負責人 Javy 就同我講,佢哋都想搵啲業餘烹飪愛好者同網友分享當中經驗同心得,喺佢誠意嘅邀請下,最後我都答應成為佢 blogger。



左上角用橙色 highlight 果個方格就係小弟she.com 嘅 blog 喇!



        如果大家有興趣的話,可以 click 入 she.com 度睇睇我個 "新地盤",或者直接輸入網址 http://prochats.she.com/kestrel-kwan/ 亦可。


4 則留言:

  1. 恭喜晒啊! 你整d嘢咁靚更喺有人欣賞啦! 好彩我個blog有噃咋! 唔喺就跟唔到你學嘢啦!
    [版主回覆09/06/2010 18:55:00]        多謝妳呀!不過妳唔好俾咁大頂高帽我戴啦,事實上我真係無咁本事 o架!         我都要恭喜妳喎,因為妳個 blog "復活" 呀!Yahoo 有冇講做乜無端端 close 妳個 blog 呀?

    回覆刪除
  2. 恭喜你呀 ! 你每個blog都用心去寫 , 實之名歸喇。 
    [版主回覆09/07/2010 12:53:00]        好多謝妳咁讚賞呀,我要繼續努力呀!

    回覆刪除
  3. "小弟"!!? 原來你係男仔?
    [版主回覆09/07/2010 12:52:00]        吓,我都成日 喺個 blog 度亮相 o架喎!可能我太醜,吸引唔到妳留意啦!

    回覆刪除
  4. 我睇親都係野食…快d俾條link黎XD
    [版主回覆09/07/2010 13:36:00]        妳睇番記者招待會果篇 blog 啦!

    回覆刪除