2009年4月2日星期四

焗蕃薯

        今日晏晝又做 "實驗",試吓用焗爐嚟焗蕃薯。



        我先將蕃薯洗乾淨、瀝水 ( 但毋須刻意抹乾,因為表面濕潤啲,焗出嚟會無咁乾 )。之後用錫紙包好,然後放入焗爐 ( 須預熱 ),用 200度火焗約半個鐘就攪掂。


        你睇,都幾 OK o架!雖然無街邊用炭爐煨果啲咁香,但係效果都唔錯噃!又腍又甜,好好食。


2 則留言:

  1. 唔好意思, 打搞晒. 由於我今日想焗 蕃薯, 四圍搵資料, 見到一篇講及街買嘅 煨蕃薯咁香係有祕缺嘅, 也想跟你分享. 如下~ 你記得買街邊煨蕃薯既外皮係黏黏地、有種焦香嗎? 自已整都有呢個效果呢! 煨蕃薯咁香係有祕缺既,就係片糖. 係張小嫻一本書裡面教架! 真係同街外一樣香既【煨蕃薯】,真係好好好好香 ! 做法: 蕃薯  2隻 片糖   3片將3片片糖煲一鍋水,煲蕃薯20分鐘 煲好後抹乾水放焗爐250度焗45分 *每隔15分鐘反一反佢咁就可以均勻地焗 *唔好懶唔做片糖水步驟,煨蕃薯香就係呢個step啊 *我就焗15分鐘既時候再搽一次片糖水,更香 *用不黏布代替錫紙,初初我用錫紙覺得黏底,轉番用不黏布,因為片糖好黏啊 食譜出自張小嫻其中一本散文
    [版主回覆08/09/2010 02:02:00]        嘩,Pan Pan,真係好多謝妳 嘅 分享呀!咁 啱今日我真係買 咗番薯呀,不過係要 嚟煲糖水!呢個咁正 嘅煨番薯秘技,一定要搵次試 吓呀!         乜張小嫻 嘅散文裡面會有食譜咁得意 嘅!?

    回覆刪除
  2. 我初初睇都覺得奇怪, 都係諗... " 乜張小嫻 嘅散文會講 煨蕃薯嘅?" 但係嗰個人真係將本書嗰一版影咗張相post出嚟, 好搞笑 
    [版主回覆08/09/2010 23:34:00]        哈哈,唔係有妳介紹,我都唔會太相信,只會當係情節一部份!

    回覆刪除