2009年4月15日星期三

鹹豆漿

        今日又做自家製豆漿喇,不過今次唔係整甜豆漿,而係淡豆漿 ( 即無糖豆漿 ),點解?因為想試整鹹豆漿囉!印象中,我記得媽咪都好似整過一次 o架!不過印象就真係好模糊喇,唔係好記得咩味道 lu



 


材料:
淡豆漿
榨菜
蝦米


調味料:
麻油
老抽
白醋


        榨菜洗淨表面紅色醃料後,切細粒、浸水約 20-30分鐘以減低鹹味;蝦米洗淨後用熱水浸軟備用;蔥洗乾淨後切成蔥花。


        先將榨菜、蝦米同蔥花放入湯碗內豆,加入調味料拌勻,然後將煲滾豆漿舀入碗內,拌勻即可享用,就係咁簡單!



        有豆漿嘅清甜、蝦米嘅鹹香、榨菜嘅爽脆,加埋蔥花香味,Hm……好好味呀!飲慣甜豆漿,呢個鹹豆漿就別有風味。


 


Note:


1. 我參考過好多教自製豆漿嘅食譜或者書,黃豆同水嘅比例多數都係每 300克黃豆( 即半斤 ) 就加10杯水。


2. 材料係依照「維他純豆漿」包裝盒上食譜。


3.  自己亦有喺網上搵過資料,原來製作鹹豆漿最重要嘅材料係白醋,因為佢會同豆漿產生化學作用而令豆漿有少少凝固狀態。


參考資料: http://www.kyms.com.tw/recipe-17.htm


沒有留言:

發佈留言