2009年4月4日星期六

媽咪嘅童年情意結

        呢幾個密氣樽 IKEA買番嘅,都買咗好一段日子喇,啲香草都買咗好耐,其實已經用緊 o架喇,不過因為自己懶,無用樽裝起佢,每次用完就咁用橡筋扎住佢就算。前日教琴前比較得閒,無乜嘢做,卒之 "的" 起心肝,啲樽出嚟逐個逐個洗乾淨,抹乾佢,之後就裝起哂啲香草,以後用起上嚟就方便得多。



        裝起之後,發覺好靚、好別緻,"的的骰骰",好 cute 好得意,於是就同佢哋影番張沙龍掟上 blog 度。


 



        擺喺調味架上仲覺得好 "prof " o添!媽咪見到就一定開心死!


        點解媽咪見到就一定會好開心?因為其實佢係對呢款樽有個情意結。媽咪細個嘅時候係住喺上環囉街,樓下有間舊式冰室,伯伯好多時都會帶佢落去果度買雪糕、買糖食,果度啲糖果全部都用呢種樽裝住嘅,當然 size 就梗係比我呢款大得多啦。五顏六色嘅糖果裝喺呢啲玻璃樽度,對於當時物質無依家咁豐富嘅年代,小朋友見到已經好吸引 o架喇,所以媽咪就算大個咗之後都留低好深刻印象。


        直到好多年前,有次我同佢一齊行 IKEA 時,我哋就見到有呢隻迷你版嘅玻璃樽賣,就果刻媽咪話番俾我聽佢呢段童年回憶,所以我就二話不說咁買嚟送俾佢。返到屋企媽咪就用嚟裝住佢啲小首飾,到依家我都仲有 keep住。



        由於啲首飾都係色彩繽紛,所以驟眼睇落都幾似啲糖果 o架!


        由於早前屋企裝修,要換過啲新傢具,所以我就用credit card 啲積分嚟換領 IKEA coupon 用嚟買嘢,你知啦,用剩嘅餘額係無得找續 o架嘛,所以我就將個餘數用嚟買 1 set 呢隻玻璃樽,貪佢夠密氧,用嚟裝住啲香草唔怕會走味。


       


1 則留言:

  1. 我第一次嚟!你好!
    你對媽媽既愛...佢會收到!
    [版主回覆04/06/2009 17:48:00]        小C9, thank you for yoursupport!

    回覆刪除