2009年4月16日星期四

翠玉瓜豆渣咖喱

        每次整完豆漿之後都必定會為豆渣尋找 "出路",一來唔好浪費,二來豆渣其實營養好高 、蛋白質好豐富 o架!今次我就試嚟煮咖喱,睇吓好唔好食先!



材料:
黃豆渣
翠玉瓜
洋蔥
榨菜


調味料:
日式咖喱磚


紹酒



        今日買返嘅翠玉瓜好新鮮、好靚。


 


        翠玉瓜洗淨後切薄件;洋蔥及榨菜切粒。


        燒熱油,先爆香洋蔥,灒酒,炒到少少軟身後就加入翠玉瓜一齊炒,盛起備用。再加少少油燒熱,跟住放豆渣落鑊炒,炒到比較乾身之後,就將之前嘅翠玉瓜同洋蔥回鑊一齊炒,加入鹽同糖,兜勻後就可以放埋咖喱磚落鑊,加入大量清水,因為加咗咖喱磚後,好易會黐底,所以要加入大量水不停攪勻,直至所有咖喱完全煮溶哂為止。最後校大火略為收乾水份就可以上碟。


        味道都唔錯,咖喱同洋蔥絕對係絕配。食落口質感好幼滑,好似食緊芋蓉咁樣,而榨菜同翠玉瓜則俾到另一種爽口嘅感覺。平時有整開豆漿嘅網友不妨一試,幾好味 o架!又唔駛浪費啲豆渣。


 


P.S.  尋日整完豆漿之後,跟手就炒熟埋啲豆渣方便儲存,不過炒嘅時候有少少黐底:



        我將黐底嘅豆皮慢慢搣起,試吓咩味道,完來都幾好食喎,好清甜,仲有少少脆 o添!所以記得煮豆渣菜式時要不斷兜炒,否則會全部黐哂底。


沒有留言:

發佈留言