2009年4月28日星期二

金銀蛋上湯浸紫莧菜

        今日整呢個餸其實真係無心插柳。


        話說噚日放工返到嚟街市買餸,可能因為係禮拜日嘅關係,加上又好晏啦,已經成 5 點幾 6 點,大部份菜檔都已經收哂,即使仲有菜賣嘅檔口都所剩無幾,係無得好揀之下,就買咗幾條矮瓜煮叉燒、買咗鹹蛋同皮蛋嚟蒸水蛋、仲買定斤莧菜留番今日滾湯,加埋啲隔夜餸,咁今日就唔駛專登落多次街買餸喇。


        噚晚當我喺廚房洗洗切切時,望住啲鹹蛋同皮蛋,吓,突然又諗起放喺雪櫃嘅莧菜,吓,好似可以用嚟整金銀蛋莧菜噃,就係咁,我呢個 "哎月老" 就撮合鹹蛋、皮蛋同莧菜呢頭婚事喇,雞蛋就唯有改投蝦子嘅懷抱,改為蝦子蒸水蛋喇。



        平時多數會用綠莧菜整呢個餸,不過街市都無哂綠莧菜,咁就唯有用紫莧菜囉!不過煮出啲顏色又幾靚喎!


 


材料:
莧菜
鹹蛋
皮蛋
蒜茸
薑茸


上湯料:
日式木魚湯包
薑片


調味料:


紹酒



        呢包就係日式木魚湯包喇,好方便 o架,一大包裡頭有 20 包好似茶包湯包。根據 "看圖估字 " 嘅方法去理解包裝袋背面嘅日文使用說明600 ml 嘅水就用一個湯包滾  3 - 5分鐘。


 


        先將莧菜洗乾淨、瀝乾水備用;鹹蛋打開之後,將蛋白同蛋黃分開,蛋黃就同皮蛋一齊切粒,蛋白留用。


        燒熱油,爆香薑茸同蒜茸,灒酒,立即將莧菜落鑊以吸收酒香,跟住就炒幾炒,加入調味料同小小水,兜勻後就冚上鑊蓋,將莧菜煮腍。喺等緊莧菜煮腍嘅同時,就準備上湯。煲滾水,放薑片同湯包一齊滾 5 - 8分鐘至湯包完全出味,夾起湯包後,就加入皮蛋同鹹蛋黃滾幾滾,再跟住倒埋啲鹹蛋白落湯煮成蛋白花,煮好後就可以將湯同蛋舀上已煮熟莧菜度,咁呢 3 位新人嘅婚禮就此禮成!


沒有留言:

發佈留言