2009年4月21日星期二

伯爵紅茶蛋糕 Earl Grey Sponge Cake


        每年天后誕,Winnie 屋企都會分到好多雞蛋,今年都唔例外,據聞有成六七十隻,所以早前佢就打電話俾我,話會俾大約二三十隻我整蛋糕。佢咁有心,我當然要整番個蛋糕回禮啦,而且仲可以快啲清埋屋企啲舊雞蛋,真係一舉兩得


        咁啱我又喺圖書館借咗本《西點蛋糕大百科》:


        於是就試吓跟住本書學整個海綿蛋糕送俾 Winnie 同佢媽咪食,但無理由咁齋,清蛋糕一舊 o架!所以就試吓加入伯爵紅茶葉 (It's my favourite tea)。之前亦請教過明仔好多次關於整呢款蛋糕,所以今次個蛋糕係集大成嘅實驗品,而 Winnie 就做咗我隻白老鼠喇!

   


        呢幅就係 Winnie 喺佢屋企影嘅。有冇留意到個蛋糕面濕濕哋呢? Winnie 都有問過我呢個問題,我諗應該係因為表面糖份高,呢輪天氣又好潮濕所引致。不過就唔知點解個面會裂開咗呢?


        由於海綿蛋糕主要係靠將空氣打入蛋黃同蛋白而膨脹,唔需要用泡打粉幫助膨脹,所以一焗完出爐就要即刻倒扣擺喺放涼架上面攤凍,如果唔係個表面就會因溫度驟降,熱脹冷縮嘅關係而塌下。亦就係因為咁,個蛋糕面被壓到一條條放涼架嘅印,好樣衰!



        喺蛋糕裡面同表面都睇到有一點點黑色物體,就係伯爵紅茶茶葉啦!


        由於 "糕餅專家" 明仔話俾我聽用分蛋法嚟整海綿蛋糕會比較容易同成功率高,所以今次我就用分蛋法整。


材料:
低筋麵粉              80克
蛋黃                      3個
蛋白                      3個
糖                          80克
牛油                      10克
豆漿                      20毫升
伯爵紅茶茶包      2個


        將茶包放入煲滾嘅豆漿裡面,跟住即刻熄火、冚蓋,等啲茶味焗出嚟;用170℃預熱焗爐,我自己就喺預熱焗爐嘅同時放入牛油,順便將佢熱用,當然,要小心留意住,一見到差唔多溶哂就即刻拎番出嚟。麵粉要先過篩 3 次。


        先將蛋黃打散,加入1/3 份量嘅糖後繼續打至變白,當用打蛋器舀起蛋糊時,流番落嚟時會殘留痕跡,即代表已經打到適當稠度;之後到打蛋白,當打至起泡時,就可以將剩低嘅糖分 3次加入,直至蛋白打起到乾性打發為至 ( 即將蛋白倒轉都唔會跌落嚟囉 );跟住就將溶牛油同 "伯爵豆漿" ( 連小部份茶葉 ) 一齊加入蛋白度,盡量輕手咁將所有材料拌勻,然後舀起小部份打發蛋白落去蛋糊度拌勻,完全混合後就倒番落去啲蛋白度,並分次加入麵粉,用切拌法 ( folding ) 將麵粉拌勻,記得要盡量輕手,唔好將裡面嘅空氣攪番哂出嚟,咁個蛋糕先至會鬆軟。跟住就可以倒入模度,然後放入焗爐用170℃ 焗 25-30分鐘,當插入牙簽再拎番出嚟時無任何麵糊黐喺上面就表示已經全熟喇!記得拎咗個蛋糕出嚟之後要即刻倒轉放上放涼架度,咁個表面就唔會因熱脹冷縮嘅關係而塌下。


        之於味道如何,就等 Winnie 俾 comment 喇,因為材料份量只夠做一條蛋糕,所以我同我老豆就無份食喇。做白老鼠呢個重任都係交俾 Winnie 佢哋啦!


Note:由於我係唔飲奶嘅關係,所以我先至改用豆漿。


沒有留言:

發佈留言