2009年4月28日星期二

南瓜提子麵包

        哈哈,有 coupon 唔好嘥,繼續試吓美心其他款式嘅裝包先!今次就揀咗呢隻南瓜提子麵包,皆因我真係勁鍾意食南瓜 o架。




        嘩,啲顏色好靚,好金黃呀,不過佢係有落到色素 o架!深橙色粒粒就係南瓜粒嚟 o架!


        個包用咗好多提子乾同鮮南瓜粒,第一啖咬落去已經 feel 到南瓜淡淡嘅清甜,咪以為 "淡淡" 即係代表唔夠濃味呀,其實代表個味已經好出 o架喇,我都試過幾次用南瓜嚟整蛋糕,但係無論落幾多,即使顏色已經好金黃 ( 當然自家出品就無用到色素啦 ),都食唔到南瓜味 o架,所以 "淡淡" 都已經係好有味道喇!睇番個成份,南瓜係排第三位 o架,只係僅次於水同麵粉,即代表成份當中南瓜所用嘅份量都幾多,因為所有食品成份表裡嘅材料都係根據用量多寡嚟排次序,份量越高者就排喺最開頭,所以點解南瓜味都幾出呢。


沒有留言:

發佈留言