2009年4月22日星期三

Rustico Sunflower Bread

        上星期五朝早因為教完元朗老人中心嘅合唱團之後,要即刻飛去馬鞍山教 Louisa,教完佢同 Arthur 之後又要即刻趕去將軍澳同學生補課,中間係完全無時間食 lunch,所以一早就預咗買包包上 Louisa 屋企一邊教、一邊食。去得到 Louisa 屋企果頭,就梗係去幫襯 La Rose Noire 啦!我都好耐無去幫襯喇。一去到,就即刻鎖定咗要買 Rustico Sunflower Bread,點解?因為真係好好食囉,而且唔係間間 "黑玫瑰" 都有得買,就算馬鞍山呢間都唔係成日有得賣。



        淨係睇個樣都勁歐陸 feel 啦,一睇就知好食,之前我俾過 Lily 食,佢都話呢個包好得。我知道 Louisa 都係嗜歐陸麵包嘅,所以我就專登買分一半俾佢食。


        我果然無估錯,Louisa 真係勁鍾意呢隻包,鍾意到咩程度呢?原本我話俾佢聽我買咗麵包俾佢食,佢本來話唔食得住,因為啱跳完舞唔可以即刻食澱粉質嘅食物,如果唔係就好易吸收、好易肥,點知我叫佢攞個膠袋出嚟先裝起一半時,佢一見到就話好正,原本裝好咗袋包都受唔住誘惑,要即刻攞塊嚟食,食第一啖已經話好好食,之後一路食都一路讚 o添!真係美食當前,無法抵擋誘惑,連變肥都唔驚!


 



        睇見個包嘅粗纖維 texture,就知道一定會似 Pumpernickel 個招牌黑麥包咁墜手,而且佢仲落咗好多葵花籽仁,所以特別甘香。不過對我嚟講就稍嫌鹹,如果淡番啲就 perfect 喇。咁 heavy texture,食一兩塊已經好夠,加上極高纖維,完全適合果啲減肥 keep fit 嘅人仕。


        咪睇佢細細塊呀,一包 8塊賣 $16,即係成 $2 一塊 o架! 


沒有留言:

發佈留言