2009年4月22日星期三

朱古力雪山包 & 煙肉香草包

        最近行入美心西餅兜個圈,發現有新產品麵包上市,見到都幾吸收,咪買嚟試吓囉!


        呢個係雪山包嘅新成員,朱古力雪山包。


        今日可能因為早落街買,所以去到美心時,隻朱古力雪山包多都任揀唔嬲,比起上次個芋頭雪山包,個外表簡直係 Beauty & the Beast!今次呢個靚仔幾多,個脆皮完整無缺,真係好吸引。相信鍾意食苦甜朱古力嘅朋友都會覺得呢個包好食,點解?睇吓下面張相 ……



        嘩,咬開裡面,完全充滿哂朱古力漿,留意吓個包底右面,啲朱古力漿仲多到滲哂出嚟!而且啲朱古力漿又唔會太甜,輕輕帶少少苦味,正!如果無記錯的話,我睇過報紙廣告佢個全名應該係比利時朱古力雪山包,所以可能係因為用咗比利時朱古力做。加上每次買返屋企食嘅包我都會放入焗爐度焗番熱先食,所以個脆皮特別脆,加埋香濃嘅朱古力餡,真係食完一個都仲未夠喉!我老豆食完都話好食,又唔會太甜咁話。


       


        另一個就係煙肉香草包,我見到梗會買嚟試啦,事關我勁鍾意香草 o架嘛!




        未打開個袋已經聞到好香嘅香草味,連 Louisa 都話聞到好香,打開個袋之後,就梗係唔駛講 …… 勁香囉!佢係用咗百里香 (Thyme) 同奧勒崗 (Oregano) 兩種香草。


 



        裡面都有唔少香草同煙肉,咬落都好鬆軟,不過到第二日再食已經乾咗同咗好多!       


        其實之前我係剪起coupon,買個裝包減 $1;買袋裝包減 $2,所以呢兩樣包加埋總共減$4,都 OK 抵食喎!


1 則留言:

  1. 我2星期前試左
    http://hk.myblog.yahoo.com/lunarleung/article?mid=2406
    [版主回覆04/28/2009 00:39:00]        嗯,你都同我一樣試齊哂佢 3 款雪山包呀!我就反而最唔鍾意流沙奶皇,因為好肥膩。
            但我食果個 啲 朱古力餡無好似你食果個咁樣 "好澎湃" 咁湧出 嚟喎!

    回覆刪除