2009年4月15日星期三

吉之島會員購物日

        星期日喺將軍澳教完琴之後,去地鐵站搭車時見時間仲有早,就去咗附近間吉之島10元廣場度兜個圈,行行吓,有個 sales lady 行埋嚟叫我申請 Jusco 信用卡,話即刻可以依家享有會員九折購物優惠。


我話:「吓,依家?咁張卡未批核 o架噃!」


sales:「係呀,我哋依家會俾張臨時信用卡你,由今日起計,你可以1個月內用嚟買嘢,到一個月後,就要等公司批咗張卡先可以正式有得用。依家我哋做緊promotion,申請呢張銀聯信用卡可以括免一年年費,其他 VISA 或者 Master卡就要俾年費 o架!」


        因為我本身都有好多嘢想買,見咁荀,於是就填表申請。個 sales問我攞張身份証去影印,咁我就問:「咁我點俾啲收入證明你哋呢?」


sales:「你遲啲一個星期內後補番就得 o架喇!」


        係等緊另一位職員核對資料時,我多口問佢一句:「咁過咗呢一年之後要收幾錢年費呀?」


sales:「$20。」


我:「$20?乜呢張唔係 credit card 嘅咩?」


sales:「係呀,呢張係credit card 嚟 o架,年費係 $20。」


我:「吓,咁咪仲抵過申請 J卡!張 J卡仲要俾 $50 年費。」


sales:「係呀,所以依家啲人多數都申請信用卡而唔申請 J卡喇!」


我:「哦!」



        就係咁,呢幾日我就攞住呢張臨時卡,好似佢哋賣廣告句 slogan咁,「瘋狂購物」喇。


 



        依家申請就送一個環保袋,都幾 cute 喎!


 



        仲俾我揭中埋 $5現金券o添!梗係即刻買嘢用埋佢啦!


 



        呢啲主要係烘焙用具同日用品。


 



        呢啲就全部都係食o既。


        沙律醬減到好平,九折後賣 $12.5;支紫蘇無油沙律汁仲抵,賣 $5支咋,折實 $4.5,當然梗係就快到期先賣咁平啦,原本賣十幾蚊支 o架!不過唔駛怕,細支裝好快用完。樽麻油真係勁抵呀,咁大支都係賣 $49.9九折後仲減多 $5 o添!平時用開果隻日本麻油都已經由廿零蚊支加到依家成 $48 支,但只係得呢支 Topvalu 嘅一半容量,咁你話支 Topvalu 係咪好抵喇!所以我覺得吉之島呢隻自家品牌 Topvalu 都幾抵用,質素唔差,價錢又唔貴,你睇,味噌、麻醬、沙律汁、麻油同冷麵汁都係呢隻牌子呀!


        唔好以為我好鍾意咖喱,一次過入咁多貨,其實有兩盒係 Winnie o架!平時佢唔多煮嘢食,但係煮日式咖喱佢就最拿手喇。


 


        埋單計數,$400有找,除九折外,連埋J卡會員價及$5折扣,總共慳咗差唔多四五十蚊,都夠我食三四餐晏囉!


沒有留言:

發佈留言