2009年4月7日星期二

火腿雞絲湯麵


材料:
扁上海麵
雞胸肉
火腿
小棠菜
薑片
蒜茸


醃料:


生抽
雞粉
紹酒
胡椒粉


調味料:


蠔油
雞粉 / 清雞湯
栗粉
紹酒
麻油


        雞胸肉洗乾淨,用醃料醃好;火腿切絲備用;小棠菜洗乾淨、開邊;上海麵煮熟後,盛起、過冷河備用。


        煲滾水,放入薑片,加入雞粉同少少糖做湯底。將雞肉放湯底內烚熟,之後盛起、用手撕成雞絲備用。跟住就放入小棠菜灼熟,盛起後就加入已過冷河上海麵煮番熱。與此同時,燒熱油鑊,爆香蒜茸後,就可以放雞絲同火腿絲落鑊炒香,灒酒、兜炒一陣之後,就加入蠔油同糖拌勻,之後用粟粉水埋芡,最後加幾滴麻油,拌勻後就可以舀起,放於麵上,再舀入湯,一碗香噴噴、熱辣辣嘅火腿雞絲湯麵就完成喇。


P.S.  湯底味道唔駛太濃,因為煮雞絲同火腿絲時加入的調味已經足夠,如果唔係,味道就會太濃。


3 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆04/09/2009 12:27:00]        唔駛流口水啦,妳都可以煮 o架嘛!

    回覆刪除
  2. 你好, 你真是很熱愛入廚, 相信你下了不少功夫. 看見你個blog有這麼多美食, 感覺好開心! 另外, 見你的前言, 我很感動, 我和你一樣非常非常愛媽咪, 但是現在都不能拖住她的手!  過了這麼多年, 我都會喊! 不過, 我們要努力面對將來呀 !!
    [版主回覆04/09/2009 12:41:00]        我冇乜點下過功夫 o架,只係近呢兩年先開始慢慢摸索。不過因為以前都成日都入廚房幫媽咪手,媽咪都會教番我幾招,加上自己對烹飪又有興趣,所以咪成日上網搵食譜,仲會去圖書館借書返屋企學煮囉!
            早幾日我都有佢拜我媽咪,我以為已經隔 咗差唔多兩年,應該今次唔會再喊喇 啩,點知都係衰 咗!其實要忘記真係好難。之前我有個好朋友見我咁傷心,連出街食飯講起到 喺度喊,佢就安慰我咁話:「你依家會咁傷心,就係因為你之前同媽咪 嘅關係好好,如果唔係,你根本唔會傷心成咁,所以你應該覺得開心,因為你同媽咪曾經有過一段咁好 嘅關係。 」
            我聽完之後就可以釋懷,放低 咗少少,所以我一直心裡面都好多謝呢個好朋友!希望妳都可以用呢個想法去舒緩自己 嘅傷痛心情。

    回覆刪除
  3. 哈...我鍾意食多d!
    [版主回覆04/10/2009 10:59:00]        咁唔煮又邊有得食呢?

    回覆刪除