2009年8月25日星期二

香蕉全麥蛋糕 Banana Whole Wheat Cake

        上次 Louisa 屋企食咗佢 Titan Tsang recipe "高級" 香蕉蛋糕之後,佢話下次想試吓用全麥粉整,睇吓會唔會好食啲,咁我見自己又好耐都無整過香蕉蛋糕喇,加上又即刻諗起我有呢個 recipe噚日 day-off 咪冒住 "熱死" 嘅危險開爐焗嚟試吓囉!


        唔係講笑 o架,噚日雖然又熱又翳焗,但都無乜點出汗,但當完成好麵糊後,一開爐,嘩,即刻成身汗係咁流,企喺個爐隔離洗番乾淨哂啲用具時,真係好有做高溫瑜珈 feel




蛋糕不但鬆軟,仲充滿住香濃 香蕉味同麥香味,加埋一杯咖啡
或伯爵茶,就可以享受一個悠閑嘅 afternoon tea 喇!
 

蛋糕材料:
牛油              70
黃糖              30
雞蛋              80
全麥粉          90
低筋麵粉      90
泡打粉          1湯匙
梳打粉          1茶匙
香蕉              200


飾面材料:
香蕉               2
砂糖              適量
肉桂粉          適量


以上材料份量可做 3' X 7' 長方形蛋糕一個。


食譜係出自 Anita & Sanny @ Jam Bakery 嘅《日嚐甜品》。



 


- 首先將所有粉類過篩 3 次;兩隻雞蛋拂打成蛋液;香蕉放入攪拌機內打成香蕉茸
  ;砂糖與肉桂粉拌勻。


- 牛油於室溫放軟後,用電動打蛋器打至軟身,跟住分次加入黃糖打勻。


- 量出 80 蛋液,加入牛油霜裡面拌勻。


- 將香蕉茸加入,拌勻。


- 跟住加入粉類,盡量輕手及快手將麵糊以切拌方式攪勻,一見到所有粉類完全混
  合就要即刻停手。


- 將麵糊倒入蛋糕模,用膠刮抹平表面。


- 將兩隻香蕉切薄片,均勻鋪喺麵糊表面,然後再將肉桂糖灑喺面。


- 放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗 45 分鐘,咁就完成。



出爐啦!


 



呢個係整俾 Louisa  嘅,等佢可以試吓自己idea 嘛!


Notes:
- 全麥粉過篩時,較大嘅麥粒會過唔到篩,所以之後必須要同其他粉類混合拌勻。


- 飾面香蕉唔好預早切定,因為到整好麵糊時已經變黑哂!


- 如果你成日都做唔到鬆軟嘅蛋糕 texture,可以考慮好似我咁全程都用電動打蛋
  器作攪拌,我已經實驗過無數次,一定掂! 



P.S.  講

樣恐怖事件俾大家聽,平時焗完蛋糕之後,通常我都唔會脫模,就咁成個擺喺度攤凍,之後就用錫紙面封好,再放入雪櫃,一向都相安無事。但係今次就出事啦,今朝我無意間見到錫紙面無啦啦多咗幾 "擘" 黑色嘢,心諗,點解無端端會咁污糟 o架?用手摸吓,依,濕濕哋 o架喎,再睇真啲,原來唔係黑色,係張錫紙穿咗好多個窿呀!!!! 你哋睇吓張相就知 o架喇!


        跟住我就即刻打開張錫紙,睇吓蛋糕裡面有咩事,唔通有蟲蟲咬穿咗張錫紙爬入去食蛋糕? (Hm… 梗係我整啲蛋糕太好味啦,連蟲蟲都忍唔住要試食? ) 原來所有錫紙穿窿嘅位置,都係掂到啲香蕉 o架!


        因為我諗住今日會食,所以噚日攤凍完包好無放入雪櫃,可能因為我屋企太熱,加上香蕉糖份太過高,產生咗化學作用溶咗張錫紙呀!好彩我噚日裁張牛油紙時,預留咗好多紙口,咁我就將佢覆蓋喺蛋糕上面,之後先再冚錫紙放入雪櫃囉!


        平時係用大模整,蛋糕一定唔會發到同模邊平口,所以錫紙掂唔到蛋糕面,同埋無整香蕉飾面呢!今次就用個細模整,個蛋糕發到好高,高過哂個模,仲整埋香蕉飾面,實掂到張錫紙啦,仲唔死!!所以 blog 友們要留意呀!


        真係好驚呀!


2 則留言:

  1. 你個杯入面查實有無野飲架姐,我估入面係吉杯喎hhhahahh
    蛋糕切開左幾好喎,未切果陣就樣衰d
    [版主回覆08/26/2009 13:11:00]        一睇都知隻吉杯係用 嚟 裝飾啦!         原本 啱 啱整起時好靚,無咁深色,不過整好之後都無影到相,因為 天氣熱,攤 咗好耐都未凍,到真係凍時已經要準備煮飯,所以到第二朝先有時間影相,但係唔知點解顏色會變深 咗咁多呢?         不過呢個 recipe 都 OK 喎,唔會太甜,但我覺得唔夠粗 " 嚡 " 囉!我比較鍾意粗 " 嚡 " 啲果隻牛油蛋糕 / 香蕉蛋糕 嘅 texture。         講開牛油蛋糕,最近 A1 Bakery 新出 咗隻綠茶牛油蛋糕,你有冇食過?我屋企附近果間有得試食,幾好味喎,好香濃綠茶味,不過就勁貴囉,同美心 / 聖安娜 啲 $4 件西餅果隻牛油蛋糕 size 一樣,但佢賣 $10 件!!所以我遲 啲想試 吓自己整。  

    回覆刪除
  2.  我剛開始學整甜品, 睇完你個blog好有幫助...thx 歡迎有空去我個blog逛逛啦!!
    [版主回覆08/31/2009 17:54:00]        首先好多謝妳到訪我個 blog 呀!         其實我都俾唔到 啲咩經驗同竅門俾妳,我都係開始整西點無幾耐,仲係新手一名,目前為止都只係跟食譜整,未敢自己創新食譜,只係想 喺度同大家分享心得,希望同我一樣係新手 嘅 blogger 行少 啲冤枉路 啫 !         大家一齊努力啦!得閒就交流 吓啦!

    回覆刪除