2009年8月27日星期四

腐乳蒸茄子

        老豆又喺朋友嘅農場度啲矮瓜返嚟,條條都好嫩,咁嫩嘅矮瓜,最啱就係要嚟蒸喇!記得細個果陣時,媽咪見到有白矮瓜就會買返嚟蒸,因為佢話白色嘅矮瓜係比紫色嘅嫩好多,所以今次我都照板煮碗咁做法,回憶番童年時食過嘅味道。




哋睇,啲矮瓜係咪好嫩呢!


材料:
茄子
蔥花


醬汁:
腐乳
油爆紅椒
麻油


- 茄子去蒂、洗乾淨,然後切成幼條狀。


- 將茄子放上碟,隔水蒸約 8 - 10 分鐘至軟身。


- 倒去蒸熟茄子後的多餘水份,之後用筷子逐一挑開成幼絲狀。


- 紅椒剪成茸後,與其他醬汁材料拌勻成腐乳醬。


- 將醬汁淋上茄子上面,灑上蔥花,拌勻後即可食用。



        簡簡單單一道菜,熟悉嘅味道,鉤起了無數回憶,當中感覺其他人無法體會!


4 則留言:

  1. hi 腐乳做送好惹未牙,,i like it
    [版主回覆08/28/2009 16:37:00]        係 o架,有一種獨特風味,不過一定要落糖調味,如果唔係實鹹死喇!

    回覆刪除
  2. 我剛路過,看到你的自序很感動!我也是一個會用食物來忘憂的人...........
    [版主回覆08/28/2009 16:40:00]        Hi 妳好,妳識得咁做都係妳 嘅福氣 。

    回覆刪除
  3. 我都有食過白矮瓜AR, 真係嫩D ^^
    比你既序感動了~我會多D來捧你場~~多謝你來我BLOG呀
    [版主回覆08/28/2009 19:47:00]        多謝妳呀!其實媽咪離開我,我真係好痛心,到依家都仲係未完全釋懷!         大家有時間交流 吓 啦!

    回覆刪除
  4. 我對矮瓜敏感, 所以從來都唔買.........
    [版主回覆08/29/2009 00:10:00]        矮瓜會敏感 o架?咁妳食 咗會痕?

    回覆刪除