2009年8月19日星期三

加州水蜜桃


        噚日晏晝上 Louisa 屋企前,去咗佢屋企對面果間 "疑似" Taste」嘅「百佳超級廣場」度兜咗個圈,見到有水蜜桃買,個樣都唔差,$12 / 3個,都唔貴喎 (「惠康」賣 @$5. X ),仲聞到好香桃味,於是就求求其其咁揀咗兩個黃桃同一個白桃 ( 因為我唔識得揀,所以咪求其揀囉 )


       


        印象中,我好似咁大個仔都未食過新鮮水蜜桃,桃駁李就食過。之前睇「咁至識食」第一集時,睇到果醬專家 Bonnie 教整蜜桃果醬,佢話依家呢個時候水蜜桃係最當造,所以咪買嚟試吓囉!



P.S.  啱上到去 Louisa 屋企時,佢又請我食日本出產嘅超巨型黃桃,不過唔係真係咁香甜。我同 Louisa 講,之前睇到李純恩喺自己個專欄度講,去日本最好就係食白桃,試過之後都唔駛再試其他品種,Louisa 都係咁話,佢仲誇張到話要對住個洗面盆嚟食至得,因為真係勁多汁,一路食一路流到周圍都係汁咁話。所以對於我買果幾個加州蜜桃都唔會抱太大期望,食完再同大家報告啦!


1 則留言:

  1. 白桃正過黄桃架......仲貴啲添!
    [版主回覆08/21/2009 18:36:00]        係呀,我知呀,不過我呢 啲係加州水蜜桃,唔係日本種呢!         妳依家仲 喺香港定返 咗美國呀?

    回覆刪除