2010年4月21日星期三

突破 100 喇!!

        呢兩日上網寫 blog 時,見到自己個 blog 嘅訂閱者超過 100 喇!



        睇番我開 blog 嘅日子,係 1 Jun 08,原來兩年都無喎!但係就真係都無諗過自己都會堅持到咁耐囉,因為我打中文勁慢 o架,所以其實我打一篇短短嘅網誌都要好耐,好嘥時間呢!亦都無諗過咁短時間內會有咁多朋友支持我個 blog,小弟都好開心 o架!


        當初寫 blog 原因都只係為咗做個紀念,同埋方便患有嚴重 "老人癡呆" 自己搵番之前整過嘢食嘅食譜,完全無諗過會有咁多朋友支持自己,而且仲識咗一班好好blog 友,當中更不泛有相當經驗或專業嘅高手,不但只我可以向佢哋請教煮食心得,有時對方更會主動話番俾我聽正確烹調方法或分享心得,真係獲益良多!所以睇番一直以咁多篇網誌,都發覺自己進步唔少 o架,不單只係烹飪技巧,就連幫自己 "傑作" 影相嘅攝影技巧都在不斷進步中。


        喺呢度再次多謝咁多位 blog 友嘅支持同無私嘅分享,希望大家嘅廚藝嚟緊嘅日子不斷進步,不斷改進啦


2 則留言:

  1. 加油呀!
    [版主回覆04/22/2010 02:28:00]        多謝妳呀,Motonako.A!都係多得妳支持同教我整 嘢食咋!重要係有個正 muffin 呢!         過多兩個禮拜,我 諗我會有 mood 交功課俾妳睇,我係指妳個勁掂叉燒呀!

    回覆刪除
  2. 恭喜恭喜, keep on.
     
    我冇訂閱任何人呢, 因為我好少開yahoo mail, 訂左都冇用, haha
    [版主回覆04/23/2010 16:21:00]        多謝你呀 A moon!         咁又係呀,唔 check mail 一樣唔知 update 呀!

    回覆刪除