2010年4月29日星期四

素肉醬南瓜麵筋

        又到十五食齋日,今晚試新配搭,用南瓜加現成素肉醬煮麵筋,味道都唔錯呀,辣辣哋,好好食,仲好送得飯 o添



材料:
南瓜
炸麵筋
素肉醬
辣椒乾


調味料:


鮮醬油


- 煲滾水,加少少白醋,將麵筋放入汆水,瀝乾後每剪開一半。


- 南瓜去皮去籽,切件;辣椒乾略沖洗後切粒,備用。


- 燒熱油,先爆香辣椒乾,落南瓜件兜炒後,加埋麵筋落鑊一齊炒。


- 加入素肉醬及調味料,兜均後加少少水,用中慢火煮至南瓜腍身即可。




係咪望落唔係好覺有素肉碎呢?因為開咗罐先知原來都係用
炸麵筋碎做成 o架,所以其實係重複咗材料呀!


 



呢罐素肉醬係 Winnie 上次去台灣時買俾我手信嚟,
味道唔錯,辣辣,幾好味呀!


 


Notes:
- 將炸麵筋汆水係為咗去除多餘油份,但唔好太耐,淥一淥就即刻盛起,否則會變得
  過腍,到煮果陣就好容易爛。


- 記得要試味先好落調味料,因為素肉醬係已經調好味。


- 若南瓜已經煮腍,但仍然有太多水份剩的話,可用粟粉水埋薄芡。


 



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言:

  1. 一眼睇落,仲以為係烤麩添呀........呃到下人喎......
    我好怕食呢類既假肉野.......係食素既 ,就誠心d啦 ,整埋哂假魚 ,假肉, 隻雞鵝  ,唔係路既...........
    [版主回覆04/30/2010 17:35:00]        烤麩望落實淨好多。         哈,我都唔鍾意 啲假 嘢,明符其實齋口唔齋心!不過呢罐素肉一 啲都唔似肉,同我買 嘅炸筋已經混為一體。

    回覆刪除