2010年4月24日星期六

臘味蒸芋蓉

        最近啱先睇番鮑汁飛教整臘味芋蓉粒果集《蘇 Good》,我睇到一半已經決定要整嚟食,因為睇見已經覺得好正、好好食,皆因我係好鍾意食芋頭 o架!而且見唔係太難整,起碼易過整蘿蔔糕先啦!


        不過材料方面我就有少少改動,無用到見到都驚嘅臘肉,改用蝦米代替;而淡奶就用淡忌廉代替,因為我係唔飲奶嘛!我仲加咗少少五香粉 o添,所以蒸出嘅芋蓉特別香。



老豆都讚好食,仲話好香、好夠味 o添!


材料:
芋頭
臘腸

蝦米
淡忌廉
蔥花


調味料:


五香粉
紹酒


- 芋頭去皮後切開兩邊,隔水蒸熟,一半壓成芋蓉,另一半則切粒。


- 臘腸蒸至軟身;蝦米洗乾淨,用暖水浸軟,之後將兩樣材料切粒,備用。


- 芋蓉加入適量淡忌廉、水、鹽、糖同五香粉,拌勻至糊狀。


- 之後將芋蓉放置一邊,等佢慢慢吸收忌廉及水份後再次加入忌廉及水拌成糊狀。


- 燒熱油,將臘腸粒同蝦米粒爆香,之後加入芋頭粒,灒酒,兜炒一陣。


- 將炒好嘅材料加入芋蓉內,均勻混合。


- 將所有材料倒入碟內,用中火蒸約 15 - 20 分鐘。


- 之後灑上蔥花,再蒸多兩分鐘即可。



Notes:
- 揀芋頭時最好揀比較輕身,越輕身的話,水份就越少,即代表芋頭就越粉。加上
  我自己嘅經驗,可以睇切口花紋,花紋越多,越深紫色,就代表芋頭越粉。



我今次買呢個芋頭好多花紋,所以切去外皮嘅時候已經 feel 到好粉喇!



- 芋頭蒸熟之後,
趁熱壓成芋蓉會比較容易;相反,芋頭攤凍之後先切粒就無咁容
  易爛。


- 可用鮮奶或淡奶代替忌廉及水;浸蝦米水亦可留番加埋入去撈芋蓉。


- 芋蓉嘅濃稠度可依個人喜好調校。


- 蒸芋蓉時,只需蒸番熱即可,因為所有材料其實已經煮熟。


- 唔介意油膩的話,可以直接灒熟油上蔥花上而毋須額外再蒸多兩分鐘。


 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 我見到張相都可以想像它是多麼的香.  怪不得你爸爸都讚好啦.
    [版主回覆04/26/2010 13:36:00]        最重要都係揀到個靚芋頭,先可以做到咁香濃呀!

    回覆刪除
  2. 我最钟意食芋头咖喇~
    一定要试下整~~5该晒咁好既分享
    [版主回覆04/30/2010 18:46:00]        咁妳整完之後就話俾我聽好唔好食啦!

    回覆刪除