2010年5月5日星期三

鴛鴦眉豆淡菜煲節瓜

        因為 Louisa 聽日會Li Kien 攪果個 concert 度演出,到時我會做佢個伴奏,所以我今日就好勤力咁練琴喇!( 哈哈,真係好少可呢,費事俾果個啱 "重生" Vincent 話我懶練琴啦!! ) 點知練咗一粒鐘度,就已經攰到想死,於是就攤喺張床度休息一陣先再練過,點知 ……… 唔駛幾秒就瞓著咗,一瞓就瞓到成 3 點幾 4 點先 "紮醒",連 lunch 都唔駛食囉!!但其實個人都仲係好攰 o架。


        近排個人成日都覺得好鬼死攰,無乜精神,死吓死吓咁,可能個人太濕啦,所以我今日就用眉豆煲湯。對我嚟講,眉豆呢隻天然去水劑非常有效,次次飲完眉豆湯之後,都要成日去廁所,所以果啲好容易水腫,又或者想瘦身嘅朋友,不妨試吓飲眉豆湯,睇吓有無效。      



材料:
眉豆
黑眉豆
淡菜
節瓜
豬腱
冬菇蒂
蜜棗


- 眉豆洗乾淨後,用清水浸過夜,第二日再沖水一次,去除表面泡沫。


- 淡菜用水浸軟身,洗乾淨,搣去鬚根;蜜棗沖洗乾淨;冬菇蒂洗淨切細備用。


- 節瓜切去頭尾蒂、刮去皮,沖洗乾淨;豬腱洗乾淨後汆水,再用水沖去多餘血水。


- 將所有材料凍水落煲,煲好之後落鹽調味即可。



咗淡菜落去煲湯,會多鮮味,特別好飲。


 



啲就係普通眉豆同黑眉豆。



Notes:
- 節瓜係原個煲湯,唔駛切件。


- 將材料凍水落煲,煲出嘅湯會比較甜,因為大部份食材嘅甜味都只係會溶喺凍
  水度。


- 無黑眉豆的話,就咁用普通眉豆都可以;淡菜亦可用蠔豉代替。




        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 呢個湯水唔錯噃.....一於試吓先!
    [版主回覆05/06/2010 00:52:00]        嘩,好快手喎!!         妳果邊有冇黑眉豆同淡菜賣呀?

    回覆刪除
  2. 未去問過....下次話你知!
    [版主回覆05/06/2010 23:01:00]         好,睇 吓 美國有無得賣先!!

    回覆刪除
  3. 請問淡菜邊度有得買 ? THX!
    [版主回覆05/15/2010 00:33:00]        應該雜貨舖同藥材舖會有得賣!我呢 啲係 喺「裕記」買 o架咋,經過見到,貪方便買,費事再周圍搵!

    回覆刪除