2010年5月12日星期三

烹飪課:裸麥包 & 橙皮果醬 @ 煤氣烹飪中心

        星期一果日真係好充實呀,一早就已經到咗灣仔,幫自己辦好 "身後事",之後就同明仔一齊食 lunch ,周圍行吓咁。到咗傍晚 6:30pm 就同 Louisa、家姐、Winnie 一切去「煤氣烹飪中心」度上堂,今次係跟 Magaret 學整芝麻裸麥包、合桃葡萄乾裸麥包同橙皮果醬。




整裸麥包個麵糰真係好濕,但係 Magaret 就好鬼犀利,不但只
搓幾嘢就已經搓好個麵糰,仲無乜麵糰黐手呀!


 




麵糰發酵好後就做形,滾上白芝麻。

 

 


之後就割紋,入爐焗,成品出爐!

 



之後 Magaret 就教我哋整橙皮果醬。

 

 


最後 Magaret 就示範合桃葡萄乾裸麥包點整。

 



呢兩塊麵包就係 Magaret 整嘅,每個同學
都可以試吓佢嘅手勢。

 

 





"登登登",呢 3 條麵包同果醬就係我嘅作品啦!

 

 


第一次上堂學整嘢食Winnie 好興奮,要我幫佢同佢傑作
影番張相,連 Louisa 都話 feel 到佢晚勁開心囉!




1 則留言:

  1. 嘩, 你都交左好多學費俾煤氣公司喎...........裸麥包健康好多 ,又有益......
    你不如整免搓包啦 ,發十幾粒鐘送入焗爐就得.........好原始風味.....
    [版主回覆05/12/2010 20:38:00]         靜靜雞話妳知,我唔駛出錢 o 架,唔好話俾人知喎!          免搓包 整過一次啦,驚咗!!個麵糰又係濕到暈呀!

    回覆刪除