2010年5月26日星期三

黑椒韭菜煎魚餅

        之前都無諗住會整呢個餸 o架,因為早前老豆話雪櫃有扎韭菜,叫我煮嚟食,唔知點解,我第一時間就諗到配煎鯪魚餅,再加埋黑椒汁一定會好好味,所以就試吓囉


        呢個黑椒韭菜煎魚餅材料簡單,既易煮,又惹味,真係唔覺唔覺食多碗飯都唔知呀!



材料:
鯪魚肉
韭菜
粟粉


醃料:


胡椒粉
生抽


調味料:

黑椒汁
紹酒
麻油


- 先處理鯪魚肉,醃約半個鐘;韭菜洗乾淨,切段備用。


- 燒熱油鑊,將魚肉煎香,煎到兩面金黃色即可盛起,切件。


- 韭菜落鑊、灒酒,兜炒至五成熟即可盛起。


- 將黑椒汁略爆香,加水煮開。


- 將韭菜同煎香魚肉回鑊,加少少糖調味,兜炒均勻。


- 用少量粟粉水埋芡,最後灑上麻油,兜均即可上碟。




Notes
- 韭菜勿炒得過熟,除失去爽口感覺外,亦會變韌。


- 黑椒汁濃度可依個人口味調校。


- 落調味前最好先試一試味,因為黑椒醬本身都已經有一定鹹味。


- 個人覺得「李錦記」黑椒汁味道比較好。




        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


4 則留言:

  1. 最吸引我嘅就係個黑椒汁喇! 呢边好難有新鮮魚肉架...雪藏魚漿就有, 所以有得睇就冇得食...
    [版主回覆05/27/2010 02:00:00]        妳果然係好辣喎!         咁有冇新鮮游水魚賣?有就自己起肉囉!

    回覆刪除
  2. " 咁有冇新鮮游水魚賣?有就自己起肉囉! " 我咁懶......不如殺咗我算把喇!
    [版主回覆05/27/2010 12:44:00]        妳都叫懶呀,成日整咁多好 嘢食 !大把人懶過妳啦!

    回覆刪除
  3. 我都超級鐘意黑椒汁.....好惹味 ,尤其加入淡味既魚肉度.......
    [版主回覆05/27/2010 12:44:00]        果然大家都係同志呀,哈哈!!

    回覆刪除
  4. 幾特別啊, 魚肉配黑椒汁應該好惹味.
    [版主回覆05/28/2010 17:15:00]        係呀,幾惹味 o架,又唔會太辣喎!

    回覆刪除