2010年5月26日星期三

與明仔、Gordon晚餐@韓屋

        屯門公園影完相之後,我哋就喺屯門市廣場行咗一陣,food court 坐低傾咗一陣偈,之後就去咗「韓屋」度食 dinner。



之前同老豆、Lily 都已經嚟過一次,食都 OK 好食。


 



仍舊鍾意呢套有顏色花圖案嘅韓式不銹鋼餐具。


 



因為我同明仔係叫套餐,所以先上配菜,係白菜仔一 "大" 碟。


 



呢個係 Gordon 嘅烤豚肉飯,我試食啲豬肉,味道都唔錯。


 



明仔嘅烤牛肉飯,呢個我唔試,盛惠喇!


 



我叫咗個泡菜炒飯,賣相好得喎!味道都幾好,泡菜又唔會太辣。
不過都係好似一般炒飯咁,比較油,所以返屋企後即刻 ………


 



個飯係心形嚟 o架,加埋上面果兩片青瓜,其實
哋可能係想 present 一個蘋果!


 




我同明仔個套餐係包一杯飲品,其實我哋兩個果杯都係紅棗蜂蜜綠茶,
不過佢要凍,我就梗係要熱啦!


 


重溫一年前嘅「韓屋」出品,請 click:韓屋@屯門市廣場


2 則留言:

  1. 屯門市廣場我好似都去過下 , 但完全冇印象啦 ,都係跟人去既 ,自己真係唔知地.......
    韓食我鐘意佢既小食 ,泡菜當然主菜啦 , 我食得好辣  ,以前係韓國買到最地道既泡菜正到呢........
    好明顯係砌緊隻蘋果啦......
    [版主回覆05/27/2010 00:52:00]       嗯,原來妳都曾經 喺屯門 "到此一遊" o架!        我記得之前媽咪去韓國旅行時,買 咗盒泡菜返 嚟,裡面有 啲魷魚同其他海產,都係第一次見咁特別咋!         係囉,我都話係蘋果 嚟 o架啦,明仔又話純粹係個心形!

    回覆刪除
  2. 泡菜唔辣边正架?
    [版主回覆05/27/2010 01:55:00]        當然唔係唔辣啦!不過食過有 啲真係勁 辣囉!

    回覆刪除