2010年5月11日星期二

與明仔 lunch @泰式食

       晏晝明仔出到嚟銅鑼灣,見佢心情都唔係太差,都好番好多喇,不過係間唔中又 "病發" 囉,係都要去 "撩" 吓個 "傷口" !希望佢可以盡快忙記一切唔開心嘢啦!陪佢行咗一陣,買,之後就去咗「泰式食」度食 lunch





環境都唔錯,坐低靜靜哋傾吓偈都幾舒服。


 



有兩款餐湯任舀,我就當然揀冬蔭功啦,我好辣嘛!明仔就揀咗雞湯。


 



同樣任舀嘅沙律,不過味道就麻麻喇。記住,係出自我口嘅 "麻麻" 呀!!


 



嘅紅咖喱雞扒飯,味道唔錯,雞扒唔太肥,汁又夠濃,
仲有茄子同金不換,好味!


 



明仔 order 嘅黃咖喱雞飯,睇落都好似好正咁喎!


 



最後上嘅咖啡,滿足!


1 則留言:

  1. 間中發病, 不過都好得7788家啦 ,要不停拍醒佢 , 唔好再俾佢沉迷落去 , 冇意思啦.....
    人要向前望 ,過左既野就由佢啦 ......呢餐你應該叫十級辣野佢食嘛  , 辣到佢連痛都唔覺就0岩啦......
    [版主回覆05/12/2010 18:54:00]        " 呢餐你應該叫十級辣野佢食嘛  , 辣到佢連痛都唔覺就0岩啦 "         我怕俾人告我謀殺呀,佢連冬蔭功都嫌辣呀!!         不過佢都應該好快無事喇,facebook 度都掛住食 buffet 囉!

    回覆刪除