2010年5月6日星期四

原來洗牙好恐怖 o架!!!!

        噚日約咗牙醫洗牙,無記錯的話,應該今次先至係我第二次去洗牙咋!對上果次應該係十幾年前喇,果時都係媽咪叫我同埋佢一齊去洗牙先會去洗。


        我諗個牙醫都係第一次見到啲咁緊張嘅病人呀!坦白講,雖然我係一個比較緊張嘅人,但係都不至於醫生所講,我緊張度成個人 "抆" 緊哂,佢仲話:「先生,你如果唔放鬆,我好難同你洗牙 o架噃!!我都知你會覺得啲牙好痺,但係我已經開到最細 o架喇,你忍吓啦,放鬆啲個人。」


        但係我其實好想話俾醫生聽,唔係痺咁簡單,係痛到黐線囉!!不過洗緊牙講唔到嘢咋  洗到中途,醫生都俾我休息一陣,嘩,個口攰到呀,仲攰過幫人 XX 呀!!  嗽口時啲血仲勁多,個口不斷有血腥味,真係諗番起都想死呀!! 希望好似醫生咁講,以後 keep 住每年洗一次會無咁辛苦啦!


        離開診所之後,我發覺我條頸有少少緊緊哋,於是輕輕力一扭,哇,個頸骨關節勁響囉!咁我就知道之前我啲肌肉真係扯到好犀利呀!!我由細到大都唔係好識得 "放鬆",全身所有肌肉都好易收緊,所以我成日都唔係呢度痛就果度痛,咁呢次洗牙咁鬼死痛,咁啲肌肉就更加本能反應咁收到好緊啦!醫生,我都唔想 o架,我控制唔到呀 ~ ~ ~  ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~!!!!

   


8 則留言:

  1. 嘩.....你十幾年先洗一次牙?冇牙周病巳經偷笑架喇! 其實洗牙边樹痛吖...連少爺仔都一年洗兩次喇! 我哋全家都冇人話痛架!你流咁多血可能係有牙錫呀!你真係要好好保護啲牙至得喇!我好緊張兩個細路啲牙架....因為買小見小...甩咗就冇架喇!我仲教佢哋每日用牙線嚟清港添呀!
    [版主回覆05/06/2010 22:50:00]        其實可能就係已經係牙周病 嘅 早期,所以咪痛 啩!         我都有試過用牙線,但真係好煩,要好有時間、心機同耐性呀!

    回覆刪除
  2. 其實洗牙都唔係好痛啫...可能因為你好少洗牙, 你keep住每年洗一次, 你就會習慣架喇~
    [版主回覆05/06/2010 22:51:00]        係啦!醫生都係咁講,希望下次唔好咁痛啦!真係想死呀!

    回覆刪除
  3. 你條友超級唔係路啦 ,一年要洗一次 ,你十幾年先一次 ,你冇野呀 .....
    你去私家牙醫定公立家 ,私家完全唔痛家, 好好呢......
    [版主回覆05/06/2010 22:56:00]        妳無留意衛生處近日成日推行 "愛牙運動" 咩?咪就係要 嚟 教育我呢類人囉!!         我係去私家 o架,洗一次都成 $300,真係越窮越見鬼!       

    回覆刪除
  4. 聽o左幾年 你終於都去洗牙    每年洗一次你就會慣  只會痺痹地  慢慢習慣啦
    [版主回覆05/06/2010 22:59:00]        哈哈,最了解我都係妳喇!         就係成日聽到人話去見牙醫好恐怖,又知道自己係個緊張大師,咪所以拖 吓拖 吓,遲遲都唔行動囉!點知一行動,真係滋味囉!!         最慘仲係有種貼錢買難受感覺!

    回覆刪除
  5. 我就一至兩年洗一次, 我個醫生手勢幾好, 唔多覺痛, 少少梗有, 試下轉醫生啦. 有d醫生係特別痛
    [版主回覆05/07/2010 23:47:00]        嗯,咁即係未必完全係因為我自己 嘅問題喎!

    回覆刪除
  6. 我每年都會洗牙一次, 又唔覺痛喎.
    [版主回覆05/07/2010 23:50:00]        可能因為妳乖,定期洗牙,所以咪無痛囉!又或者好似 A moon 咁講,妳個醫生手勢好呢!

    回覆刪除
  7. :「 先生 ,你如果唔放鬆,我好難同你洗牙 o 架噃!!
    乜你唔係女仔咩 ?
    [版主回覆05/09/2010 17:38:00]        吓,做乜無啦啦問個咁 嘅問題!?

    回覆刪除
  8. 頭兩隻字消失左:
    :「 先生 ,你如果唔放鬆,我好難同你洗牙 o架 噃!!
    乜你係男仔咩 ?
    [版主回覆01/03/2012 22:10:48]當然有啦,佢係我精神支柱及寄托呀!……妳梗係五行欠打定喇!
    [Haidee回覆01/03/2012 18:02:38]乜你仲有update個卜, 我已經放棄左好耐lu. 你個feel係似女人, 哈哈~
    [版主回覆01/03/2012 16:49:36]作死囉,我喺個 blog 度成日都要變做女人,哈哈!!
    [Ghosy Lei回覆12/30/2011 21:26:57]我一直都以為你係女仔黎架....=.="
    先生~~~^^
    [版主回覆05/12/2010 18:57:00]        我不 嬲都有 post 相出 嚟 "見人" o架喎,況且妳睇我個 blog 個 banner,我媽咪抱住果個細路似女仔咩?

    回覆刪除