2010年5月19日星期三

朱古力莎樂美 Salame di Cioccolato

        啱整完個生日蛋糕送俾 Ryan噚日又再整生日禮物,今次係送俾 Arthur 嘅。因為佢不嬲都唔係好好蔬果,所以唔會整芒果 mousse cake 俾佢做生日蛋糕,佢一向都勁鍾意食朱古力,上次生日就整咗個 Gâteau classique au chocolat & orange 俾佢,今次唔再整蛋糕喇,攪攪新意思,整條莎樂美腸送俾佢,當然唔係一般嘅莎樂美腸啦,係用朱古力整嘅,甜品嚟 o架!


        今次整呢個 chocolate salami,係跟一個意大利人學整 o架,當然唔係親自拜師咁嚴重啦,係早前睇番 TVB 其中一個叫做《原裝入口》嘅節目,裡面訪問咗意大利食材專門店「Il Bl Paese嘅老闆 Massimo,佢親自示範教點整呢個 chocolate salami,咁我咪抄低個 recipe,整嚟送俾 Arthur 囉!好易整 o架咋,可以話係無乜難度呀!! 



材料:
牛油          20 - 25 克
糖              3 湯匙
雞蛋          3 隻
可可粉      3 湯匙
馬利餅      150


食譜係參考TVB 電視節目《原裝入口》


- 先將牛油於室溫放軟,加入糖,用打蛋器打至發白,做成牛油霜。


- 雞蛋拂打成蛋液,之後加入可可粉,拂打成朱古力醬。


- 將牛油霜同朱古力醬拌勻。


- 餅乾捏碎成細塊,之後加入朱古力混合物內,攪拌均勻。


- 準備好一張錫紙,上面再鋪上牛油紙,將朱古力混合物倒喺牛油紙上。


- 然後捲起牛油紙,包成香腸形狀,再用錫紙包好,兩頭扭緊封口。


- 將包好嘅朱古力混合物放入冰格雪過夜,之後切片食用。




咗兩條細腸仔,一條當然係送俾 Arthur 啦,另一條係送俾妹妹
Genevieve,因為上次佢生日我夾唔啱時間整嘢送俾佢,
所以依家補送番啦!

 


Notes:
- 原食譜係有加到杏仁酒,不過因為我係整俾小朋友食,所以無落到。


- 餅乾切勿捏得太碎,否則切開時就無莎樂腸嘅花紋。


- 朱古力如果雪得太硬的話,食之前可先於室溫下稍為放軟,就會比較容易切開。




        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


6 則留言:

  1. 真係幾似莎樂美腸喎, 搵日試吓整先
    喺冰格攞出嚟耐佐會唔會好易溶晒咁呀
    [版主回覆05/19/2010 17:02:00]        因為我同我個 friend 屋企隔好遠,搭車差唔多兩粒鐘先到,所以到 咗佢屋企之後,拎出 嚟時好軟身,但係 喺我個雪櫃度拎出 嚟時係好硬 o架! 之後我都已經即刻放番入佢 個冰格度,幾個鐘後拎出 嚟切,我個 friend 話都幾軟身,我 諗要冰番過夜先硬喇。 所以拎出 嚟之後要趁凍切 嚟食!不過我都見過有食譜係用朱古力而唔係朱古力粉,唔知會唔會無咁易溶呢?但係因為我屋企只得高濃度朱古力,怕小朋友會嫌苦,所以無跟到,就跟呢個用朱古力粉食譜做。

    回覆刪除
  2. 呢個我好耐前都整過 ,俾細路最0岩 ,開心到飛起.....
    [版主回覆05/19/2010 17:11:00]        係囉,我就係咁 諗 ,所以先整俾兩個細路 氹佢 哋開心之嘛!

    回覆刪除
  3. 你要拎去咁遠既地方 ,一係用冰袋裝 ,一係可以調溫嘛  ,咁就唔驚變軟啦.......係咪先.......
    [版主回覆05/19/2010 17:17:00]        哈,今次我 "係路" o架啦,用冰袋裝住,再加兩 嚿 冰種 o添呀!但係都軟呀!可能 噚日天氣實在太熱啦!我屋企 啲調溫朱古力係 72% 或 85%,所以唔敢用 嚟整俾細路食呀!上次整朱古力俾 "前宇治" 時,佢食都嫌苦呀!

    回覆刪除
  4. bl呢間以前係農甫道都有間家 ,之後執左 ,幾唔方便呀 ,曾幾何時係我既後備糧倉黎家嘛......頂呀 ,依家下下都要過海先得........唔係路啦 .........
    [版主回覆05/19/2010 23:06:00]        吓,開 喺農甫道?梗執啦!果度雖然有有錢人,但升斗市民仲多囉!         妳 嘅 後備糧倉?咁妳都幾有米喎!  依家真係 吓 吓都要過海呀!其實皇后大道果間係咪近合和 o架?如果係的話,咁我應該知係邊間喇!我個 friend 喺果度買過包包俾我食,唔記得係 foccacia 定 ciabatta,好好食呀!

    回覆刪除
  5. 你包到咁 C 靚....係人都鈡意喇!
    [版主回覆05/22/2010 01:44:00]        雖然我無乜包裝技巧,但每次送俾人 嘅自家出品都會花少少心思去整靚靚 嘅!

    回覆刪除
  6. wow..好正喎...又易整!!!
    [版主回覆05/22/2010 01:46:00]        係呀,真係幾易整 o架!以妳呢位高手,真係三、兩 吓手勢就已經 攪掂,肯定仲好食過我整啦!

    回覆刪除