2010年9月21日星期二

豉椒味菜鮮魷炒麵

        上次整肉絲炒麵時,因為係第一次整,所以唔知道要買幾多個麵餅先夠食,所以一次過買咗兩個,到用水浸開時,發覺原來一個已經夠哂,所以就留起咗另外果個麵餅,放入雪櫃保存,今晚就用埋佢嚟整豉椒味菜鮮魷炒麵。


        今次我無將啲麵煎到香脆,因為始終都係唔係咁好脆卜卜果種口感,所以都係就咁炒到乾身就算,脆卜卜果隻就留番俾 Motonako. A 整俾少爺仔食啦!



 


材料:
炒麵麵餅
咸酸菜
魷魚
青椒
紅椒
洋蔥


醃料:

胡椒粉


調味料:
豆豉醬

紹酒
粟粉
麻油


- 咸酸菜洗乾淨,用清水浸 30 分鐘,之後將水份搾乾,用糖醃一陣。


- 魷魚去衣、去眼,清除內臟及軟骨,沖洗乾淨後切件,用少少胡椒粉醃一醃。


- 麵餅用凍水浸軟、鬆開後瀝乾;青、紅椒洗淨,去蒂後切件;洋蔥去衣後切件。


- 燒熱油鑊,放麵餅落鑊炒至乾身鬆散,盛起備用。


- 爆香洋蔥及燈籠椒,之後加埋咸酸菜,兜炒一陣,灒酒。


- 加少少水,冚上鑊蓋,將材料略煮腍。


- 加糖及豆豉醬,兜炒均勻後,落埋魷魚,快手兜炒至魷魚卷起。


- 用粟粉水埋薄芡,灑上麻油後兜勻即可上碟。



色、香、味都一流呀!


 



是日晚餐:豉椒味菜鮮魷炒麵 & 粟米紫米露。


Notes
- 咸酸菜一定要浸水,將鹹味降低。


- 如果想將麵煎香脆的話,可參考肉絲炒麵做法。


- 魷魚非常易熟,當炒至卷身即可,煮得太耐會變韌。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 好野味的炒麵呀.   Yummy.
    [版主回覆09/22/2010 16:08:00]         淨係睇相都 feel 到好惹味呢!!

    回覆刪除
  2. 中秋節快樂
    [版主回覆09/22/2010 16:07:00]        我都祝妳中秋節快樂!

    回覆刪除
  3. Kestrel,  中秋節快樂.
    [版主回覆09/23/2010 00:39:00]         中秋節 "Happy"!!

    回覆刪除